sobota 30. září 2017

Knižní přírůstky (červenec-září 2017)

   Během léta mi moc kousků do knihovny nepřibylo, ale to jsem si bohatě vynahradila tento měsíc, takže je z toho nakonec opět celkem slušná hromádka nového čtiva. Zde jsou mé knižní přírůstky za poslední tři měsíce...

   Různým knižním výprodejům se již dávno snažím odolávat a nekupovat vše, přesto jsem v Levných knihách nemohla nechat tuto krásku za pouhých 19 Kč. Řekni vlkům, že jsem doma jsem si chtěla přečíst už dlouho, četla jsem samé pozitivní ohlasy.

   Ze svého srpnového pobytu v Německu jsem si přivezla tyto dvě knihy – Pýchu a předsudek v angličtině, kterou jsem objevila v místní pouliční knihovně a rozhodla se, že si knihu přečtu do třetice v originále, a pak knižní předlohu k filmu Kocour Bob, kterou jsem zase koupila za asi 4 eura ve výprodeji v hypermarketu. Na film mě před časem nalákal trailer, nejdříve bych si ale ráda přečetla knížku.

   Od Albatrosu jsem v září dostala knihy Krverůž a Navždy s láskou Lara Jean. Jak jistě víte, obě autorky budou letos na Humbooku. Recenzi na Laru Jean najdete tady, čtení závěrečného dílu série jsem si velmi užila.

   A nesmím zapomenout ani na recenzní výtisk knihy Kaziměsti, kterou jsme obdrželi na zářijové blogerské merendě. I Martin Bečan je hostem letošního Humbooku a já bych ráda knihu stihla během týdne ještě přečíst. Recenzní výtisk je navíc i s podpisem.

   V září probíhala v knihkupectví Neoluxor akce 1+1 na knihy nakladatelství Yoli. Nejdříve jsem neplánovala akce využít, ale nakonec jsem se rozhodla si pořídit druhý a třetí díl Pekelných strojů. První díl mám zrovna rozečtený, a i když se mi před lety Město z kostí moc nelíbilo, tato série mě překvapivě baví.

   Na závěr tu mám překvapení od Slovartu, které dorazilo tento týden – novinka od Annabel Pitcher Moje sestra žije na krbové římse a motivační diář na rok 2018 od A Cup Of Style. Knížku mám teď také rozečtenou a chystám v nejbližší době recenzi.

Jaké knížky jste si v poslední době pořídili či dostali vy?

9 komentářů :

  1. Na Humbook mířím také a ráda bych stihla Kaziměsty ještě před tím přečíst, ale to je jen ve hvězdách, kniha vychází 2-3 dny před festivalem, což je škoda.
    Jinak jakpak vypadá ten diář?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím přiznat, že jsem se dosud o motivační diář vůbec nezajímala, protože A Cup Of Style nesleduji, ale diář je vážně velice povedený, sice trochu větší formát, než preferuji, ale moc se mi líbí, jak je na začátku každého měsíce plánovač, to je super! Ukázka je na stránkách nakladatelství:

      https://www.slovart.cz/knihy-v-cestine/pro-deti-a-mladez/young-adult/a-cup-of-style-motivacni-diar-2018.html?page_id=19223

      Nevím, jestli mám na diář psát recenzi, přijde mi zvláštní recenzovat kalendář, ale možná bych nakonec nějaký článek přece jen napsat mohla... :)

      Vymazat
  2. Kocour Bob! Jej! :D Nevím proč, ale vždycky jsem hrozně nadšená, když tu knížku u někoho vidím xD Asi to bude tím, že je to moje srdcovka :D
    Jsem docela zvědavá na tu Krverůž... Ale víc se asi bojím. A Pekelné stroje, ach ♥ Pěkné úlovky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ráda slyším, Kocour Bob mě lákal už déle. :) Viděla jsi i film? Trailer vypadá dobře, ale stejně chci začít knihou.

      Vymazat
  3. To je pořádná hromádka nových přírůstků, jeden zajímavější než druhý :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se mi zdají Pekelné stroje lepší, přesto nedám dopustit ani na Nástroje :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Nástrojů jsem četla jen první díl a byla celkem zklamaná, nebyl to sice žádný propadák, ale čekala jsem víc, zato Pekelné stroje si mě získaly už od prvních stránek, tak snad mé nadšení vydrží... :)

      Vymazat
  5. Nádherné knihy! Většinu jsem četla nebo mám v plánu číst :) Pýcha a předsudek má opravdu líbeznou obálku :) Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat