pátek 16. června 2017

Knižní přírůstky (duben-červen 2017)

   Tentokrát volím trochu netradiční termín pro zveřejnění knižních přírůstků, ale chtěla jsem je původně nafotit už koncem května, kvůli zkouškovému jsem však v posledních týdnech neměla na blog vůbec čas, takže teď doháním resty... V příštích týdnech navíc už vážně žádné nové přírůstky nečekám. Knih mi přibylo opravdu hodně, i když na druhou stranu to vychází zhruba "jen" na pět knih za měsíc, a to je myslím ještě v normě. ;)

   Na prázdniny jsem si objednala pár letních oddechovek v němčině, první knihou je Paris, du & ich, což by měl být romantický příběh odehrávající se v Paříži, potom jsem si ještě pořídila jeden přímo cestopisný román Ein Jahr in der Toskana od novinářky, která prožila jeden rok v Toskánsku a v knize popisuje své dojmy a zážitky. Myslím, že obě knihy jsou na léto jak dělané.

   Poslední německou knihou, která doplnila mou objednávku, je román Liebe ist was für Idioten. Wie mich. Upřímně nevím, co přesně od toho čekat, ale má to moc dobré recenze a název zní přinejmenším zajímavě. Posvátné lži Minnow Blyové jsou mým prvním úlovkem z letošního ročníku veletrhu Svět knihy.

   Letos jsem se veletrhu zúčastnila v pátek a v sobotu. Právě v pátek měl autogramiádu irský spisovatel John Boyne, a tak jsem využila příležitosti a nechala si podepsat obě jeho knihy, na které jsem již velmi zvědavá. Chlapce v pruhovaném pyžamu si plánuji přečíst už dlouho.

   Paní půlnoci byla na veletrhu horkou novinkou a také první knihou, kterou nakladatelství Slovart vydalo pod novou young adult značkou #booklab. Ledová krev naopak vyjde až v srpnu, ale nakladatelství CooBoo nám na srazu poskytlo předběžný recenzní výtisk. Slovartu i CooBoo za knížky moc děkuji!

   A musím mnohokrát poděkovat také nakladatelství Jota za tuto naprosto nádhernou knihu. Povídky podivných si mě získaly už svým úžasným grafickým zpracováním. Recenzi na tuto i další knihy postupně chystám.

   Od Albatros Media, konkrétně z CooBoo a Egmontu, tu mám další dvě krásky, a to Lásku & gelato a Bez srdce. Musím přiznat, že ještě nemám dočteno, ale pracuje se na tom.

   Mám tu i něco z českých a slovenských luhů a hájů – Hlavně to nikomu neříkej od Miroslavy Varáčkové a Francouzskou jízdu od Ivany Peroutkové. Druhou jmenovanou mám již přečtenou a recenzi plánuji napsat během příštího týdne.

   A na závěr tu mám ještě Falešný polibek, který právě teď čtu v rámci společného čtení Humbooklubu, a Poušť v plamenech, kterou se mi podařilo ukořistit včera na druhé blogerské merendě Albatrosu.


   Nakonec všechny knihy pohromadě... Vím, že vám dlužím hodně recenzí, ale jak se toho teď v krátké době nahromadilo tolik a ještě do toho přišlo zkouškové, tak vůbec nestíhám a musím postupně začít všechny ty resty dohánět. Moc se omlouvám, škola má teď však přednost.

   Četli jste nebo máte doma některou z těchto knížek? :)

5 komentářů :

  1. Zrovna čtu Falešný polibek a zatím se mi kniha moc líbí, jsem zvědavá jaké to bude dál:-)

    Jinak jsi ukořistila opravdu super kousky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné kousky :) Z tvého výběru jsem ještě žádnou knihu nečetla, ale skoro na všechny se chystám :) To bude parádní letní čtení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné knihy, na většinu z nich se také chystám. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem zvědavá, co řekneš na Falešný polibek. Anotace mě nezaujala, ale slyšela jsem tolik pozitivních recenzí (ač z nepříliš "kritických" zdrojů ^▽^), že budí mou zvědavost. Love & Gelato má prostě dokonalý obal. ♥ Velice fotogenický. ^.~

    OdpovědětVymazat
  5. krásná hromádka! Falešný polibek jsem také přečetla a moc se mi líbil. Na Poušť v plamenech, Bez srdce, Povídky podivných a Paní půlnoci se chystám :-)

    OdpovědětVymazat