čtvrtek 4. února 2016

Knižní přírůstky (leden 2016)

   Hned na úvod bych se vám chtěla omluvit za mou neaktivitu na začátku roku. Jen jeden článek v lednu – to je vážně bída! Ale prožívala jsem své první zkouškové období, takže jsem se hodně učila, stresovala se (a také uznávám, že jsem velkou část minulého týdne strávila u mistrovství Evropy v krasobruslení...), na blog vůbec nebyl čas. Naštěstí jsem tento týden úspěšně prošla poslední zkouškou a mám teď konečně volno. Stejně mě však mrzí, že jsem za leden skoro nic nepřečetla. Pár knižních přírůstků jsem si však přesto neodpustila. ;)

   U Albatrosu měli 50% slevu na vybrané dětské knihy... A já si jako správné dítě dvě knihy objednala. :D Knížku Ivan je jen jeden hodně lidí chválilo, takže ta byla jasnou volbou. Abych ale nemusela platit poštovné, potřebovala jsem aspoň ještě jednu knihu. Vybírala jsem dlouho a nakonec jsem se rozhodla pro Klan koní. Anotace sice zní dost tuctově, ale našla jsem skvělé recenze, prý je v té knize víc, než se zdá, tak uvidíme.

   Už jsem skoro ani nedoufala, že mi tento recenzní výtisk od Knihy Omega přijde, ale přišel. Izolovaný je román od jednoho z mých oblíbených autorů, takže jsem na něj hodně zvědavá. Sebastian Fitzek píše opravdu ty nejlepší thrillery.

   Druhou knížkou není beletrie, ale další korálková příručka do sbírky. Je tam 18 pěkných návodů, snad se mi jich povede pár i zrealizovat. Už jsem si dokonce objednala materiál na jeden náhrdelník. :)

   Společné foto. Na Izolovaného přijde řada již brzy a samozřejmě bude i recenze.

Dám ti slunce
   Tento měsíc mi dorazila také jedna e-kniha – Dám ti slunce od CooBoo. Zatím na ni nebyl čas, ale také se na knihu dostane a bude recenze. (I když si přijdu jak slibotechna, pořád vám jen slibuji recenze a nestíhám...)

   Na závěr mám na vás, své čtenáře, dotaz: zajímal by vás článek, kde bych opět nafotila svoje nejnovější výrobky z korálků? Někdy mám pocit, že se ty články sem na blog moc nehodí a že o ně zájem nemáte, ale možná se pletu. Mám teď docela hodně nových výtvorů.

2 komentáře :

  1. Těším se na recenzi na Izolovaného. Tu knihu potkávám čím dál častěji a dost mě láká :)
    fiamorisrunning.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké přírustky. Já se určitě ráda podívám na tvé výrobky z korálků :)

    OdpovědětVymazat