sobota 22. června 2013

Nejnovější přírůstek v knihovničce

Projekt z dílny VeEee.
Třicetidenní knihobraní je tu zas. Omlouvám se, že v červnu na blogu kromě tohoto projektu nic moc nového není, snad se vám aspoň moje příspěvky líbí a baví vás je číst. Dnes tu máme téma:
Nejnovější přírůstek v knihovničce
Tento rok hodně šetřím a snažím se kupovat co nejméně knih. Zatím se mi to docela daří, většinu přírůstků tvoří recenzní výtisky a jen sem tam si něco koupím sama. Naposledy jsem si pořídila knihu tento týden. Jedná se o titul, který mě zaujal hned poté, co vyšel a nadšené recenze mě jen utvrdily v tom, že si knihu rozhodně musím koupit na prázdniny.
Návrat z temnoty
Liz Coley - Návrat z temnoty

Zatím k této knize nemám moc co říct, ještě jsem ji nečetla. Plánuju se na ni vrhnout během prázdnin. Láká mě svojí tajemnou obálkou i anotací. Měl by to být thriller, možná i lehce hororový... Co jsem slyšela, tak je prý ta kniha i docela děsivá. Tak jsem na to zvědavá a moc se na čtení těším. Doufám, že mě Návrat z temnoty nezklame! ;)

Žádné komentáře :

Okomentovat