čtvrtek 26. dubna 2012

Kouzelná knihovnička poprvé

 

Tentokrát jsem se zapojila do projektu Abyss. Nafotila jsem svojí "knihovničku". Přesně za rok ji mám vyfotit znovu a porovnat, co se v ní změnilo.

Předem upozorňuji, že 90% mojí knihovny tvoří spíš dětské knihy. Čtu ráda už odmalička. Dříve jsem ale měla na čtení více času, ani knihy nebyly tak drahé jako dnes a navíc jsem si nepůjčovala ještě tolik knih z knihovny. Potom mám doma ještě spostu starých knížek, co četla třeba moje mamka a tak, ale ty jsem ani nefotila. Ke každé fotce jsem napsala krátký komentář a popis...

 Čtyři a půl kamaráda jsem milovala tak ve třetí až v páté třídě! ♥ :D

 Některé knihy už si ani moc nepamatuju (např. ty dvě od Jean Ure). Hilary McKay jsem měla ráda, ty knihy byly vážně fajn. Pak jsem hodně četla takové ty "dětské detektivky" (viz. Dvojčata v akci - na kraji).

 Tyhle už jsou o něco málo novější. Od Jacqueline Wilson se mi líbila asi nejvíc "Moje sestra Jodie", i když měla zrovna smutný konec. I Lola Rose je docela dobrá, ale ty zbylé už mi přišly trochu na jedno brdo. "Vzkaz v láhvi" - už ani nevim, o čem to bylo, ale moc se mi to nelíbilo... Pak je tam několik takových těch dívčích románů. Nakonci je série "Stella a..." od Karen McCombie. Tu jsem měla taky hodně ráda.

 W.I.T.C.H. :D To byla tak zhruba pátá třída?!
Jinak mi tu ještě chybí "Úžasná kniha Molly Moonové o Hypnotismu". Něják se mi nevešla do záběru...

 Tři holky na stopě...aneb co jsem četla po Čtyřech a půl kamarádech.
 Ty dvě na kraji už ani nevím, nejspíš nic, co by mě nějak zaujalo.

Tahleta polička je taková nejaktuálnější, tak by si zasloužila širší komentář. Úplně na kraji je Karibská plavba, docela fajn knížka, četla jsem ji někdy letos v únoru. PinkMufiin@BerryBlue - tu už mám dýl, je sice trochu ujetá, ale docela mě bavilo, jak je psaná v emailech a navíc jsem tyhlety dva autory jako menší měla hodně ráda (viz. Čtyři a půl kamaráda a od Ullrichový tam mám nějaký dvě další knížky taky...)

Čarodějnice z Hex Hall - naprosto skvělá kniha, už se strašně těším na pokračování! A teď se dostáváme k mé oblíbenkyni Meg Cabot - V kůži supermodelky. Je to úplně první kniha, co jsem od ní četla a to jsem ji měla půjčenou z knihovny, ale tak jsem si ji zamilovala, že jsem si ji musela koupit. Dále první a pátý díl Mediátora - víc dílů už jsem bohužel nesehnala. Karolína Ticháčková - Proč kouzelník nečaruje - tu už mám taky dlouho, ale vím, že se mi docela líbila. Deník mý zoufalý lásky od Liz Rettig - tu knihu už jsem četla dvakrát a je vážně povedená, i když děj je dost předvídatelný, aspoň se u toho pobavíte!

Smrtící polibek jsem dostala k Vánocům, ale ještě jsem ho nepřečetla. Německé vydání Jinx jsem si koupila v Drážďanech - mrzí mě, že tolik zajímavých knížek od Meg u nás nevyšlo a zatímco anglicky bych knihu přelouskala dost těžko, německy umím mnohem líp. A nakonec dvě knížky od Sue Limb.

Více o tomto projektu zde:
undefined

Žádné komentáře :

Okomentovat