čtvrtek 22. února 2018

Knižní přírůstky (prosinec 2017–únor 2018)

   Dlužím vám update s novými knižními přírůstky za poslední dobu, i když jich tentokrát moc nebylo. Jsem za to ale vlastně ráda, sice miluju vůni nových knih, mám však doma až příliš mnoho nepřečtených titulů...

   V prosinci se uskutečnila vánoční blogerská merenda Albatrosmedia a každý dostal od nakladatelství nějaký knižní dárek – já jsem si ve vánočním balíčku rozbalila mimo jiné ilustrovaný první díl Harryho Pottera. Ještě před Vánoci jsem ho stihla i přečíst a moc jsem si to užila, Jim Kay příběh oživil opravdu nádhernými ilustracemi.

   Z blogerské merendy jsem si odnesla také recenzní výtisk Čtenářky, která mezitím už vyšla u Fragmentu a má krásnou zlatou obálku! Tu v knihkupectví rozhodně nemůžete přehlédnout, navíc má i atraktivní námět – svět, ve kterém jsou knihy i schopnost je číst vzácností a běžní lidé ani netuší, co to je. Pro knihomoly naprosto nepředstavitelné!

   Vánoční přání poslalo také nakladatelství Slovart, a to společně s knížkou Jízda. Musím přiznat, že trochu váhám, zda se do ní pustit, protože mi seriál Class nic neříká, tak nevím, zda bych z toho vůbec něco měla...

   Naštěstí se mi včerejší zásilka od Slovartu / #Booklabu už trefila do vkusu lépe, Patrick Ness je výborný spisovatel a do jeho novinky s názvem Nejdelší den Adama T. jsem se hned pustila. Zatím se mi moc líbí, i když jsem upřímně trochu zmatená z druhé roviny vyprávění, v knize se totiž místy střídá vyprávění Adama T. s jiným, psaným kurzivou, ve kterém se zatím nějak moc neorientuji, ale jsem teprve úplně na začátku asi u třetí kapitoly.

   Všechny přírůstky pohromadě – první mám přečtený, druhý právě čtu, na třetí se chystám a u posledního ještě uvidím, zda se do něj pustím. Co vy, četli jste již některou z knížek (samozřejmě kromě Harryho Pottera)?

Žádné komentáře :

Okomentovat