pondělí 21. května 2012

KvMM - V pasti

 

  V pasti (Haunted) - Meg Cabot
1. Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?
Jedná se o pátý díl série Mediátor, předchozí díly jsem četla a byla jsem z nich nadšená. 
2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným). 
neopětovaná láska (dokonce dvě...Paul k Suze, Suze k Jessemu - i když u té druhé je to zdánlivé)
3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
vydírat (možná se to úplně nehodí, ale napadlo mě to v souvislosti s tou pastí)
4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Chtěla bych být Susannah. Neskutečně jsem si ji oblíbila. Závidím jí její ráznost, odvahu, kuráž... To, jak dokáže hned druhému vpálit nějakou poznámku v situacích, kdy bych tam já stála jako tvrdé Y a nezmohla se na slovo. Neříkám, že bych stála o to se hned s každým rvát. Ale být trochu jako ona by se někdy vážně hodilo! I když to teď beru jen po té lidské stránce, nevím, jestli bych toužila po tom být mediátorem, to asi ne...
5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Ta kniha je tak úžasná, že mi došla slova... :D Já prostě miluju knihy od Meg Cabot, to jak jsou nepředvídatelný, napínavý, překvapivý, dokáží vás upoutat, pohltit... Možná přeháním, ale na mě to takhle působí. Navíc ten vtip a romantika. Co víc si přát? Taky jsem si dost oblíbila Susannah a Jesseho. ♥
6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
To bude hodně těžké, ale jediné, co můžu vytknout, je to, že měla tak málo stránek - pouhých 180, nejméně za všech dílů Mediátora! Ale zas na druhou stranu byly ty stránky nabité dějem, takže to možná tak má být.

Hodnocení: 5 hvězdiček - nenechte se odradit "nelíbivými" obálkami a pusťte se do Mediátora!!!

Žádné komentáře :

Okomentovat