úterý 1. května 2012

Knihy v mých myšlenkách - Smrtící polibek

 

 Smrtící polibek (Mortal Kiss) - Alice Moss
 
1. Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?
Byl to dárek k Vánocům. Hodně se mi líbí obálka.
2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
vlci, zrcadla
3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
mrazit
4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěla být.
Nenašla jsem žádnou postavu, s kterou bych se přímo ztotožňovala. Ale všechny hlavní hrdiny jsem si vcelku oblíbila (Faye, Liz, Finna, Lucase i Jimmyho)... Hned odzačátku mi nepadla do oka Mercy s Ballardem.
5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivum.
Určitě nepředvídatelnost. Aspoň pro mě. Až do poloviny knihy jsem neměla tušení, co se tam děje, jaké jsou souvislosti... Až pak se věci začnou vysvětlovat a příběh začne být ještě akčnější a napínavější.
6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si, co Vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Možná to tak připadalo jen mě, ale první půlka kniha byla místy taková dost zdlouhavá.


Hodnocení: 4 hvězdičky

Žádné komentáře :

Okomentovat