neděle 29. dubna 2012

Knižní shrnutí za duben

Takové ohlédnutí a přehled knih, co jsem přečetla za poslední dobu a co se chystám číst...

Přečetla jsem
 
- Na Mediátora jsem se chystala už dlouho a jsem vážně nadšená. Skoro se mi ani nechce pouštět do posledních dvou dílů - chci si je trochu šetřit :D Je to vážně díl od dílu lepší! Styl psaní Meg, Jesse, prostě to všechno, miluju, jak je tam od všeho něco. Příběh je napínavý, člověk se zasměje a nechybí tam ani romantika. Zamilovala jsem si Meg Cabot díky knize "V kůži supermodelky" a skoro bych nevěřila, že napsala ještě něco lepšího. Po prvním díle jsem tak nadšená nebyla, je hodně úvodní, ale pak se to rozvine...


Právě čtu

- Smrtící polibek jsem dostala k Vánocům. Do té doby jsem knihu neznala. Musim říct, že má naprosto nádhernou obálku - naživo to vypadá ještě lépe. Ta kniha je napsaná trochu netypicky. Ačkoliv má "jen" nějakých 270 stránek, je rozdělena do asi 56 krátkých kapitol, které jsou psány hned z několika pohledů - nejčastěji z pohledu hlavní hrdinky Faye, její nejlepší kamarádky Liz, Lucase a Finna. Tahle kniha pro mě byla dost záhadou- nevěděla jsem, co od ní mám čekat. Slyšela jsem o tom, že jsou tam vlkodlaci, ale podle anotace jsem si přesto příběh nedokázala blíže představit. První půlka knihy mě upřímně trochu zklamala. Pokaždé, když se začlo něco dít, to zase něják vyšumělo a chvílemi jsem se i dost nudila. Teď jsem ale už v druhé polovině a příběh konečně nabírá na obrátkách a baví mě! Více knihu zhodnotím, až ji přečtu celou...


Chystám se číst

- Určitě plánuju dočíst celou sérii Mediátor, pak mám doma ještě nepřečtené německé vydání Jinx a dále si chci znova přečíst V kůži supermodelky, protože poprvé jsem měla knihu půjčenou z knihovny a od té doby jsem si koupila vlastní. Jak vidíte, stal se ze mě bláznivej fanoušek Meg Cabot... Miluju její knihy! ♥

Zaujalo mě

- Obě vyšly nedávno a říkám si, že by to nemuselo být špatné. U Cinder jsem četla i celou 1. kapitolu...

Čekám na vydání

- Čarodějnice z Hex Hall byla skvěla, na Polibek pro Annu jsem slyšela samé skvělé ohlasy, na 3.díl série Airhead čekám od doby, co jsem dočetla druhý díl (ten konec mě mučí!) a 2.díl Smrtícího polibku...1. díl jsem ještě nedočetla, ale už teď si říkám, že by druhý díl mohl být dobré čtení na léto (má vyjít v červnu).

Žádné komentáře :

Okomentovat