neděle 3. prosince 2017

Knižní přírůstky (říjen-listopad 2017)

   Poslední dva měsíce mám dost nabité – začala škola a zároveň mi přibyla hromada nových knih, které nestíhám číst. Dnes vám je alespoň představím v tomto článku, než se na blogu konečně objeví recenze...

   Z Humbooku jsem si v ambasadorském balíčku odnesla dva ARC výtisky od Fragmentu (obě knihy ale mezitím už samozřejmě vyšly), a to Dívku z inkoustu a hvězd a první díl ze série Velká knihovna s názvem Z kostí a inkoustu. Upřímně mě více láká druhá zmiňovaná, ale obě mají velmi povedené obálky.

   Dále tu mám Ubulenou hromádku štěstí, na kterou si již můžete přečíst moji recenzi na blogu. Stačí jen chtít jsem si chtěla původně přečíst na setkání s Joelle Charbonneau, ale knížka bohužel dorazila pozdě, takže ji nemám ani podepsanou. Ale stejně si ji přečtu.

   Pokračování knihy Oko za oko s názvem Oheň a plamen i Mou Lady Jane právě čtu (ano, mám toho teď rozečteného trochu víc...) a zatím jsem s oběma spokojená, tak snad to tak i zůstane.

   Koncem října jsem měla také narozeniny, a tak jsem si udělala radost dvěma přírůstky – třetí díl mé milované série Kostičas byl nutností, A zrodí se píseň bych si koupila kdykoliv (ta fialová obálka ♥), ale ještě jsem zkusila opěvovanou Geniální přítelkyni.

   Další recenzní výtisk, do kterého se musím brzy pustit (ale zrovna teď už toho mám rozečteného moc najednou), je pokračování Illuminae s názvem Gemina. Podle všeho by to měla být pecka, doufám, že nezklame. V každém případě je to pěkná bichle, která se mi vůbec nikam nevejde.

   Před dvěma týdny jsem byla pozvaná nakladatelstvím Slovart na besedu se slovenskou spisovatelkou Miroslavou Varáčkovou, kde se mimo jiné křtil český překlad její knihy Grafitové děvče. Tuto tenkou knížku jsem již stihla přečíst a recenzi najdete na blogu. Druhý přírůstek, který jsem si ze setkání odnesla, je ARC výtisk knihy Už jsem normální?!? od Holly Bourne. Vypadá moc dobře a i podle hodnocení na Goodreads by to mělo být zajímavé čtení.

   A na závěr ještě zbývají Velké maličkosti  a Jeden z nás lže. Od Jodi Picoult jsem si už dlouho chtěla něco přečíst, snad je tato novinka dobrou volbou pro seznámení s autorkou. Jeden z nás lže je další rozečtenou knížkou, která mě zatím baví, ale už bych měla konečně přestat rozečítat nové knihy, abych také něco stačila dočíst (jenže nějak nedokážu odolat, když vidím novou knihu, která mě láká)... :D

   Tady jsou všechny přírůstky za dva měsíce pohromadě... Myslím, že letos vánoční nakupování knih vynechám (a pod stromeček stejně žádné knihy nedostanu), protože toho mám až dost. Jak jste na tom vy?

3 komentáře :

  1. Tak to je pořádná sbírka nových přírůstků :) Určitě se chystám na Z kostí a inkoustu a Lady Jany :) Přeji hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na Geminu se taky moc těším. Je sice hodně široká, ale myslím, že to půjde rychle...

    OdpovědětVymazat
  3. Geminu mám taky, ale tím to hasne :D Takže samozřejmě závidím :D

    OdpovědětVymazat