úterý 25. dubna 2017

5. narozeniny blogu!

http://3.bp.blogspot.com/-WtS38fhdd0c/UF9fz8pDisI/AAAAAAAAAGY/ym6vNtAIlGE/s1600/prom%C4%9Bna.jpg

   To, co tu vidíte, nejsou návrhy na nový vzhled blogu. Přesně takto totiž blog vypadal v roce 2012. První vzhled tu byl od dubna 2012, kdy jsem blog zakládala, druhý pak od září 2012. Přesně dnes je to 5 let, co tento blog funguje. 25. dubna 2012 jsem tento skromný knižní blog zakládala a toto byl vůbec první zveřejněný článek:


   Ano, uznávám, zrovna článek roku to teda nebyl... :D Ale zato odstartoval něco, co vydrželo překvapivě dlouhou dobu. Když jsem blog zakládala, ani se mi nesnilo o tom, co všechno s ním zažiji. Nebudu vás tu ale nudit nějakou statistikou nebo výčtem úspěchů a přejdeme rovnou k věci – chtěla bych moc poděkovat i vám, čtenářům blogu, protože bez vás by mě blogování už dávno přestalo bavit. Každý nový komentář mi dodává motivaci pokračovat ve psaní tohoto blogu dál, i když už dávno nemám tolik volného času jako před pěti lety.

   A jak jinak se vám mohu odvděčit než narozeninovou soutěží. Mám tu pro vás hned dvě zajímavé ceny – audioknihu Volání netvora a knihu Kdo je kdo ve světě stínů.

Za věnování audioknihy do soutěže mnohokrát děkuji Audiolibrix.com!

   Za darování této knihy mnohokrát děkuji nakladatelství Slovart! Původně sice nebyla věnována jako kniha do soutěže, ale já nejsem tak velký fanoušek Cassandry Clare, abych knihu mohla ocenit, a tak ráda udělám radost někomu jinému.

   Vše, co musíte pro výhru udělat, je vyplnit následující formulář. První dvě otázky (e-mailová adresa a výběr výhry, o kterou chcete soutěžit) jsou povinné, zbytek je dobrovolný, ale zvýšíte tím svou šanci na výhru.

a Rafflecopter giveaway
   Soutěž je otevřena pro všechny, knihu však posílám pouze do ČR (u audioknihy budu výherci posílat kód ke stažení, takže u této výhry žádná omezení nejsou). Případně pokud by někdo ze Slovenska chtěl soutěžit o knihu a chystal se třeba na Svět knihy, můžeme se samozřejmě dohodnout na osobním předání. :)

15 komentářů :

  1. Ten druhý design si ešte tuším pamätám :D Gratulujem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, tak to jsi asi jedna z mála... Ale je pravda, že tvůj blog znám už taky pěkně dlouho! :)

      Vymazat
    2. A málem bych zapomněla – díky!

      Vymazat
  2. Díky za soutěž, ale nezapojím se, audio knihy nejsou pro mně :)
    A vše nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, nezaujala tě ani druhá cena?
      Jinak díky moc :)

      Vymazat
  3. Pět let je úplná nádhera. Gratuluji :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Přidávám se ke gratulacím. 5 let to už je opravdu nádhera :3

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, taky pět let? Tak to moc gratuluji! A hrozně to utíká, což? :D Když jsem s blogem začínala, vůbec mě nenapadlo, že mi to vydrží tak dlouho. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Jo, tvůj blog také sleduji skoro od začátku (nebylas náhodou původně taky na blog.cz, nebo si to teď s někým pletu? :D). Snad nám to ještě nějakou dobu vydrží. :)

      Vymazat
    2. Jop, asi rok jsem byla na blog.cz a pak jsem se přesunula na blogspot. :D A určitě vydrží! :)

      Vymazat
  6. Wow pět let, to je teda něco. Gratuluji! ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Možná by se vám kromě těch knížek které jste dostala někdy v životě ještě mohla líbit dárková krabice janek jestli aspoň trošičku máte zájem o čokoládu. Nebo jste ten typ člověka který se vůbec k cukru nepřiblíží? No to mi nedělejte ani z té největší srandy, prosím pěkně!

    OdpovědětVymazat