pátek 16. září 2016

Soutěž!

   Tak jsem si říkala, že by bylo fajn po delší době uspořádat nějakou soutěž. :) Dříve byli na blogu soutěže docela pravidelně v rámci různých knižních hopů, které se pořádaly, ale poslední dobou těch soutěží o knížky na blozích nějak ubylo (nebo se mi to možná jen zdá, protože to sama už tak nesleduji). Přitom je mi občas líto knížek, které mi leží přečtené v knihovně, a já vím, že ačkoliv byly dobré, znova už je číst nebudu. A tak jsem jednu takovou vybrala do soutěže...

   Vše, co musíte udělat pro to, abyste se dostali do slosování o tuto knížku, je vyplnit následující formulář. První dva úkoly jsou povinné, další tři už ne, ale pokud je vyplníte, zvýšíte tím svou šanci na výhru.

a Rafflecopter giveaway *soutěž je otevřena jen pro ČR
   Soutěž vyhlásím začátkem října. Na blogu se objeví článek a zároveň výherce informuji e-mailem. Doufám, že někomu tato soutěž udělá radost, knížky si totiž zaslouží být čteny, a proto ráda čas od času některou knihu ze své knihovny pošlu dál do světa. ;) Kdyby nebylo tak drahé poštovné, pořádám soutěže klidně i častěji...

2 komentáře :

  1. Felicia Day je úžasná! Její knihy jsem nečetla, ale videa s ní a The Guild jsou hvězdné. ^.^
    "Do you wanna date my avatar? She's a star. And she's hotter than reality by far. Wanna date my avatar?"
    Je to pekelně návykové... ^▽^

    OdpovědětVymazat
  2. Dotazník jsem vyplnila, akorát k Pravidelným čtenářům jsem napsala špatné jméno. Ne Eliz, ale klasicky Magdaléna Fiedlerová. Děkuju moc za opravu :)

    OdpovědětVymazat