pondělí 2. května 2016

Narozeninová soutěž o Kečupová mračna

   Minulé pondělí oslavil blog 4. narozeniny. Chtěla jsem napsat nějaký článek, ale úplně jsem na to zapomněla. Rozhodla jsem se to napravit alespoň drobnou soutěží, protože jsem si uvědomila, že na blogu hodně dlouho žádná soutěž nebyla. Přitom bez vás by tento blog už ani nebyl, koho by bavilo psát tak dlouho blog bez čtenářů.


   Do soutěže jsem se rozhodla věnovat úplně nový výtisk knihy Kečupová mračna. Tuto knihu jsem dostala na recenzi v elektronické podobě a později mi ji nakladatelství zaslalo i tištěnou. Mně se Kečupová mračna moc líbila, ale znova je číst nebudu, když už člověk zná to rozuzlení, tak by to nebylo ono. Je mi však líto mít doma nečtený výtisk tak dobré knížky, proto ji radši někomu daruji. :)) Snad udělá výherci radost a knihu si přečte!

Soutěžní formulář:

   Jinak příští dva týdny ode mě nečekejte moc velkou aktivitu, stejně jako mnozí z vás budu mít ve škole dost náročné období, ale v půlce května se možná uvidíme na veletrhu Svět knihy, pokud se tam také chystáte. S kým z vás se tam možná potkám? ;)

15 komentářů :

  1. Všechno nejlepší k blogovým narozeninám ! :) A plno dalších let :)
    Soutěže se nezúčastním, Kečupová mračna mám a hrozně se mi líbily :)
    A na Světě knih se snad potkáme ! Který den se tam chystáš ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! :)) V sobotu bych měla být na Světě knihy celý den, dopoledne jsem pozvaná na sraz CooBoo a odpoledne budu nejspíš s kamarádkou obcházet jednotlivé stánky. O jiných dnech jsem zatím neuvažovala, většinou mi ten jeden den stačí. Kdy se chystáš na Svět knihy ty? :)

      Vymazat
    2. My tam s Melindou a Ivccou půjdem asi v pátek a v neděli (minulý rok se mi ty nedělní slevy vyplatily :D).

      Vymazat
    3. No já mám právě teď dilema, protože kamarádka nakonec v sobotu nemůže a chce jít už v pátek, ale také jsem uvažovala o té neděli právě kvůli těm slevám, o kterých vždycky slyším... :D Ale jít tři dny za sebou už mi přijde moc šílený (v sobotu totiž jdu tak jako tak kvůli tomu srazu). Tak ještě uvidím, ale není vyloučené, že se tam nakonec přece jen potkáme. ;)

      Vymazat
    4. :D :D chápu, tři dny už by asi byly moc.
      Tak pak kdyžtak dej vědět, kdyby si tam šla v pátek nebo v neděli, ať se můžem potkat :) A pokud se nepotkáme, tak si to užij ! :)

      Vymazat
    5. Nakonec jsme se dohodly dneska s kamarádkou na tom pátku, kolem druhé odpoledne bychom tam měly dorazit a potulovat se po stáncích. :) Nedělní slevy si asi zase nechám ujít, ono je to možná tak i lepší... :D

      Vymazat
    6. Tak to se asi potkáme :) Nedělní slevy jsou zlo, koupila jsem i to, co bych normálně nekoupila :D

      Vymazat
  2. Tobě a tvému blogu přeji všechno nejlepší a ať ti to ještě dlouho vydrží! :)
    Kečupová mračna mám doma dvakrát, takže druhý výtisk udám do soutěže, tudíž se pochopitelně nezúčastním. :)
    Na Svět knihy se také chystám! Už se těším jak blecha na kožich! Jako malé dítě na Vánoce! :) Já tam budu v pátek a v sobotu, ráda bych si zašla na nějaké minikurzy severských jazyků, to by mohlo být fajn. :) Pak také určitě na autogramiádu Terky Matouškové a v pátek k večeru na autogramiádu Yrsy - od té mám sice jen jednu knížku, ale alespoň něco mi autorka může podepsat. :) Taky si samozřejmě obejdu ty stánky. :) Já se tak neskutečně těším na svůj první Svět knihy! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Opožděně velká gratulace k narozeninám, tohle už je panečku pěkné číslo. Jinak co se aktivity týče, nic se neděje - všichni toho teď máme tak nějak moc. Na Svět knihy jsem se chystala s kamarádkou, ale nakonec z toho nějak sešlo, tak snad příště :)

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno nejlepší k blogovým narozeninám!!! Do soutěže se moc ráda zapojím, protože Kečupová mračna si chci už strašně dlouho přečíst :)

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno nejlepší ;-) :-) Já budu na Světě knihy v pátek, ale doufám, že o sobotě napíšeš nějakou podrobnou reportáž :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každoroční report ze Světa knihy určitě bude! :)

      Vymazat
  6. Všechno nejlepší! Čtyři roky, to je pořádně dlouhá doba :)
    Nedávno mi kamarádka o Kečupových mračnech nadšeně vyprávěla, takže si je moc chci přečíst :)
    Na Svět knihy pojedu v sobotu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Všechno nejlepší k narozeninám!
    Třeba se zadaří a Kečupová mračna si přečtu ze svého výtisku ;)
    Svět knihy bohužel nestihnu, už mám jinou akci.

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno nejlepší k čtvrtým narozeninám a ať se daří spousty dalších let! :o)
    Přeje Chensie a Wish ze Světa mezi řádky

    http://svet-mezi-radky.blogspot.cz/

    A děkuji za soutěž! :o)

    OdpovědětVymazat