středa 21. ledna 2015

Očekávané knihy (leden - červen 2015)

Jak už jsem psala ve shrnutí minulého roku, mým předsevzetím do tohoto roku je přečíst co nejvíc nepřečtených knih, které se mi válí v knihovně v hojném počtu... Takže mám v plánu číst spíše starší kousky, ale je pár novinek, na které se opravdu těším. V tomto článku jsou ty, které vyjdou v prvním pololetí tohoto roku. ;)

Stříbrná zátoka Pět (Beatrice Kaspary, #1) Škola dobra a zla - Svět bez princů (The School for Good and Evil, #2) Splintered (Splintered, #1)
Již začátkem ledna vyšla nová kniha od mé oblíbenkyně Jojo Moyes. I když jsem možná ještě víc zvědavá na její novinku, která má vyjít až na podzim, i Stříbrnou zátoku bych si moc ráda přečetla.

Další mojí oblíbenkyní je určitě Ursula Poznanski a v těchto dnech vyšel její nový thriller Pět. Zrovna dnes jsem knížku obdivovala v knihkupectví a rozhodně plánuji si tento román časem pořídit.

Začátkem února má vyjít pokračování Školy dobra a zla. První díl mě bavil, tak se těším i na druhý. :)

Splintered je pro mě trochu záhadou, nevím přesně, co od toho očekávat, ale mělo by to být pohádkové ve stylu Alenky v říši divů, a protože podobné knížky mám hodně ráda, určitě to zkusím...

http://www.argo.cz/obalky/199714.jpg http://data.bux.cz/book/003/695/0036952/large.jpg Just One Year (Just One Day, #2) https://d.gr-assets.com/books/1348314319l/6515071.jpg
I v březnu toho má vyjít dost. Např. nová kniha od Lois Lowry, autorky Dárce, který byl skvělý. Doufám, že stejně úžasný bude i historický román Spočítej hvězdy. Upřímně se mi ale bohužel vůbec nelíbí obálka.

Konečně! Konečně má vyjít i nová knížka od mé milované Meg Cabot, a to Láska v podsvětí. První díl se mi líbil a už roky netrpělivě čekám na pokračování. Pro změnu tady se mi obálky líbí moc. ♥

Také vyjde Jen jeden rok od Gayle Forman a každý, kdo četl Jen jeden den, jistě chápe, proč tuto knihu nemůžu na svém seznamu vynechat. Jsem zvědavá, jak celý příběh dopadne.

V tomto období by také měla vyjít další kreativní knížka od Keri Smith, autorky Destrukčního deníku.

Der Augenjäger Fangirl Isla and the Happily Ever After (Anna and the French Kiss, #3) We Were Liars
V dubnu by měl vyjít Lovec očí, pokračování Sběratele očí, jedné z nejlepších knih, které jsem loni četla. Sebastian Fitzek se ihned zařadil mezi mé oblíbené autory, a proto se i na tento jeho thriller moc těším.

Vyjde také Fangirl od autorky Eleanor&Park. Její první román se mi líbil a tohle je prý ještě lepší, tak uvidíme.

U dalších dvou titulů neznám přesný termín, ale také by měly vyjít někdy kolem května. Stephanie Perkins si mě získala se svým naprosto dokonalým Polibkem pro Annu, Isla je proto pro mě absolutní must-read.

We Were Liars byl loni docela hit, hodně lidem se to líbilo, a i když upřímně moc nevím, o čem to je, chci si to přečíst, dost mě to láká. Tak snad mě to nezklame. 

Jinak většina ze zmiňovaných knížek vychází u Euromedie (Knižní klub, Ikar, Yoli) nebo u CooBoo, akorát Spočítej hvězdy vychází u Arga a We Were Liars by někdy na jaře mělo vyjít u Hostu. :))

10 komentářů :

  1. Mam doma pres 80 neprectenych knih, takze chci take precist spise ty :D Tesim se na Sepotani, jsem zvedava, jake to bude.
    Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, také se chci letos víc zaměřit na ty starší kousky, co jsem nestihla přečíst, a z novinek si vybírat jen to nejzajímavější... Na Šepotání jsme také zvědavá, nevím, co od toho přesně mám čekat. ;)

      Vymazat
  2. Dnes jsem si jako odměnu za zkoušku koupila Pět :) Obálka je nejvíc nádherná a spojení čtení a geocachingu? No to bylo pro mě prostě jasnou povinností!!! :) Hodně jsem se musela držet, abych si nekoupila i Stříbrnou zátoku :) Třeba za další zkoušku, kterou mám v pondělí :)
    We were liars bych taky chtěla a hrozně se těším na Islu :) Jen jeden rok si asi přečtu, ale zas tak na to nespěchám :) Dárce se mi líbil, ale jestli tohle není jeden z těch "navazujících" dílů, tak to asi vynechám :) Fangirl je super :) Máme se na co těšit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně máme, na jednu stranu jsem ráda, že u nás stále vycházejí tak skvělé tituly, ale na druhou stranu vůbec nestíhám všechno číst! :D

      Vymazat
  3. Jé, že vyjde splintered jsem vůbec nevěděla :)

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce, abys to všechno stihla přečíst :) Já se taky na pár titulů obzvlášť těším a jedním z nich je Fangirl. Jsem zvědavá, jak si autorka poradila s touto knihou :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vyjdou opravdu krásné knihy! :) Já jsem hodně zvědavá na Pět, protože jsem od autorky už dvě předchozí knihy četla a líbily se mi. Samozřejmě i knihy od CooBoo musím mít. :D Fangirl mám v angličtině, ale ještě jsem se k ní nedostala. Na We were liars se taktéž moc těším! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Stříbrnou zátoku bych si chtěla přečíst. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tento rok se také snažím číst převážně staré knihy, a že těch nepřečtených knih doma ale mám :D Já se tento rok nejvíce těším na pokračování Selekce a také na Fangirl a knihy od Sparkse :-) (ale to prozatím)

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvíc mě zaujala asi kniha Pět, tu bych si ráda přečetla :-) Super článek!

    OdpovědětVymazat