středa 1. ledna 2014

Šťastný nový rok 2014!

 

Tento článek je přednastavený tak, aby se zveřejnil hned v první minutě nového roku, tak snad mě Blogger nezklame a vyjde to. :D Chtěla bych vám popřát do nového roku hlavně hodně zdraví, štěstí, lásky a úspěchů. Rok 2013 byl pro mě aspoň z pohledu blogování hodně úspěšný a já doufám, že ani tento rok tomu nebude jinak. Když jsem blog 25.dubna 2012 zakládala, nikdy jsem s ním neměla tak velké plány. Dnes mám na blogu 161 příspěvků, 165 pravidelných čtenářů, 212 fanoušků na Facebooku a asi 640 komentářů (včetně mých) a i když jsou to jen čísla, vážím si jich. Za tento rok se mi podařilo navázat spolupráci s nakladatelstvími Fragment, Euromedia (Knižní klub a Ikar) a Egmont a ještě s internetovým knihkupectvím Knihcentrum, navíc se rýsuje spolupráce s Albatrosem, která byla vždy mým blogerským snem, takže co víc si můžu přát. Všem uvedeným společnostem za spolupráci mnohokrát děkuji a opravdu to není jen fráze. Nikdy bych nevěřila, že někdo bude mít o mé recenze zájem. Aktuálně jich je na blogu téměř 40. Vždy jsem ráda četla knihy, už odmalička, ale blogování mě ke čtení přivedlo ještě víc. Tento rok jsem přečetla o 3 500 stran víc než loni, něco přes 18 000 (je to podle Goodreads, nepočítala jsem to sama, tak snad jsou ta čísla správná). Vím, že to nejsou žádná závratná čísla, ale přesto to není zas úplně málo. Navíc jsem díky blogování poznala mnoho skvělých blogerů, s kterými můžu alespoň online sdílet lásku ke knihám. :D Jsem šťastná za každý komentář, který objevím na blogu a zvedne mi náladu ve dnech, kdy to třeba v tom neblogovém životě tak růžové není. Jsem opravdu ráda, že mám svůj blog, který mi dělá radost. A děkuji vám všem, kteří sem chodíte, čtete mé články a komentujete! Bez vás by nemělo cenu tento blog psát... A v neposlední řadě děkuji všem, co si přečetli tento článek CELÝ. Doufám, že vás neunudil! :D Snad budete i v tomto roce můj blog rádi navštěvovat.  
Vaše GiraffeAndy :)

1 komentář :

  1. Krásný Nový rok, koukám, že jsi loni měla spoustu krásných úspěchů, tak přeji, ať se daří i v tomto roce :)

    OdpovědětVymazat