úterý 10. září 2013

Abeceda spisovatelů - A (Sarah Addison Allen)

Abeceda spisovatelů
Projekt pořádaný mnou, více informací najdete zde.

Mám tu pro vás můj první článek do nové rubriky Abeceda spisovatelů. Začínáme od písmene A...

Sarah Addison Allen   http://d.gr-assets.com/authors/1372537232p5/566874.jpg


1) Kde a kdy se narodila:
Sarah se narodila 30. března 1971 ve městě Asheville v Severní Karolíně (USA).

 2) V kolika letech vydala svoji první knihu, jaká kniha to byla:
Katie Gallagher
Svůj debut autorka vydala pod pseudonymem Katie Gallagher v roce 2003 a nesl název Tried and True. Jednalo se o harlekýnku. Svoji úplně první novelu napsala ale už v 16 letech, nikdy ji ale nevydala. Pod svým pravým jménem vydala první knihu v roce 2007, ta u nás vyšla o tři roky později pod názvem Zahrada kouzel.

Katie Gallagher
Katie Gallagher
3) Žánr, kterému se věnuje:
Píše romány pro ženy, ve kterých se ale objevuje i nadpřirozeno. Samozřejmě nechybí ani romantika.

4) Tituly, které jsem od autorky přečetla:
Od autorky jsem zatím četla pouze knihu Dívka, která sahala po hvězdách.

5) Něco, co je pro autora typického (témata, prostředí, postavy apod.):
Její knihy se často odehrávají v malých amerických městech a prolíná se tam realita s fantasy prvky. I přes pohádkovou atmosféru se ale v každé její knize řeší i vážnější témata. Nemůžu mluvit za všechny její knihy, četla jsem zatím jen tu jednu, ale myslím si, že i u těch ostatních na vás na konci čeká romantický happyend.

6) Jaký má styl psaní, co se mi na autorce líbí:
  Kniha, kterou jsem četla, byla poměrně úzká a měla krátké kapitoly, takže se opravdu četla velice rychle. Ale i samotný styl psaní byl takový lehký a milý. Celá kniha působila kouzelně a četla se moc příjemně.

 7) Libovolná zajímavost, kterou jsem o autorovi našla:
Autorka má na svých webových stránkách dokonce celý seznam zajímavostí o sobě. Je těžké vybrat jednu.

8) Jaké knihy bych si od autora ráda přečetla či na vydání kterých jeho knih se těším:
Ráda bych si přečetla její nejúspěšnější knihu Zahrada kouzel.

To je pro dnešek vše. Omlouvám se, že dnešní příspěvek je kratší, u některého autora se třeba rozepíšu i víc, ale zrovna od písmene A mě nenapadal jiný spisovatel a od Sarah toho nemám tolik přečteného... ;)

1 komentář :

  1. Rýchlo ber Záhradu kouzel a čítaj! :) Je to naozaj super :) Ja by som sa už mohla dostať ku Dívke, ale uvidíme kedy si ju konečne prečítam :)

    OdpovědětVymazat