pátek 7. června 2013

Kniha, která mě svým koncem „zvedla ze židle“

Projekt z dílny VeEee.
Cílem projektu je každý druhý den v červnu vybrat jednu knihu z vaší knihovničky, která se hodí na dané téma. Důležité je, aby to byla kniha, kterou opravdu vlastníte a pokud možno aby se žádná kniha během 15 příspěvků do Knihobraní neopakovala. Na dané téma je vždy nutné vybrat pouze jednu jedinou knihu.
Čtvrté téma zní:
Kniha, která mě svým koncem „zvedla ze židle“
Těžké téma. Opravdu jsem netušila, jakou knihu mám vybrat. Nakonec jsem zvolila mojí nejoblíbenější dystopii, která mě vážně "dostala".
Divergence (Divergent, #1)
Veronica Roth - Divergence
 "Divergence. Vůbec nevím, co o této knize napsat. Nemám slov." Toto jsem napsala na Goodreads krátce po dočtení knihy. Protože hlavně posledních cca 50 stránek byl vážně masakr. Hodně dlouho jsem o knize přemýšlela. Styl, kterým Veronica Roth píše, mi sedí, je to čtivé (možná bych řekla až "surové") a navíc autorka dokáže do příběhu vložit mnoho zajímavých myšlenek. Ne každému kniha sedne, ale já si ji zamilovala. Je to úžasná dystopie, která patří do mých absolutně nejoblíbenějších knih. Určitě stojí za přečtení.

5 komentářů :

  1. Divergence se mi taky líbila. Jsem zvědavý jak to bude pokračovat. Zatím jsem se k druhému dílu ještě nedostal. Ale máme ho doma, tak snad brzo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se překvapivě k druhému dílu také ještě nedostala, přitom jsem se na něj strašně moc těšila a mám ho doma už od Vánoc. :D Ale chci si napřed znovu přečíst Divergenci, abych si vše osvěžila...akorát na ty re-readingy není moc času.

      Vymazat
  2. Divergencia bola vážne skvelá :) Musím si konečne zaobstarať aj druhý diel :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tahle série zrovna nepatří mezi mé nej, pravda, první díl se mi celkem líbil, ale ten druhý už tolik ne.

    OdpovědětVymazat