pondělí 8. října 2012

Autorské šílenství - Meg Cabot

undefined 

V tomto projektu máte za úkol představit autora, od kterého máte více knížek a podobně jako v Nakladatelském maratonu všechny vaše knížky od daného autora nafotit.

Já si jako první vybrala mou nejoblíbenější spisovatelku Meg Cabot. Ačkoliv jsem si ji oblíbila teprve začátkem tohoto roku, už jsem od ní stačila přečíst celkem 14 knížek a 9 jsem si jich koupila.
Z těch zmiňovaných devíti je šest v českém, dvě v německém a jedna v anglickém jazyce... 
  • Mediátor 1 - Krajina plná stínů
  • Mediátor 5 - V pasti
  • Mediátor 6 - Čtvrtý rozměr lásky
  • Supermodelka 1 - V kůži supermodelky
  • Supermodelka 3 - Na útěku
  • Podsvětí 1 - Mezi láskou a smrtí
  • Jinx: Der verfluchte Liebeszauber
  • Missing: Gefährliche Träume
  • Tommy Sullivan is a Freak
 První, pátý a šestý díl Mediátora...♥ Na první pohled nenápadné knížky, ale já si jich hodně vážím. Dalo mi docela práci je shánět a nakonec jsem na jednotlivé díly stejně natrefila spíš náhodou.

 Tady se moc stydím, chybí mi druhý díl Supermodelky - Jmenuju se Nikki. :D Četla jsem ho, ale ještě jsem si ho nedokoupila. Jinak třetí knížka je úplně nová, první díl trilogie Podsvětí, Mezi láskou a smrtí.

 Jinx a Missing (v originále When Lightning Strikes, 1.díl série 1-800-Where-R-You) jsou německy, poslední kniha anglicky (je to britské vydání, v Americe vyšla pod názvem Pants on Fire).

Deváta stezka (Mediátor, #2)Andělé smrti (Mediátor, #3)Jak začíná láska (Boy, #1)
 Od této autorky bych určitě ještě chtěla další knížky, např. bych si chtěla zkompletovat sérii Mediátor a dokoupit chybějící druhý díl Supermodelky Jmenuju se Nikki. Dále uvidím, jak mě zaujme trilogie Podsvětí a série 1-800-Where-R-You. Taky si chci přečíst román Jak začíná láska. 

Na závěr bych chtěla dodat, že pokud jste od Meg Cabot ještě nic nečetli, určitě to zkuste! Věřte, že já zezačátku byla k jejím knížkám dost skeptická. U Supermodelky, což byla moje první přečtená knížka od ní, jsem si říkala, že to bude blbost - transplantace mozku? Nemám ráda sci-fi! A nakonec mě naprosto nadchla. U Mediátora jsem už doufala, že se mi to bude líbit, i když jsem se musela přenést přes ty obálky. Ale stejně jsem nevěřila, že bych si mohla zamilovat příběh s duchy. Dnes už čtu všechny její knihy bez ohledu na anotace... Protože vím, že MEG CABOT to umí a nevyplácí se mít nějaké předsudky. A čím víc jsou její knížky nereálné, tím bývají lepší! :D

2 komentáře :