úterý 25. září 2012

Knižní novinky I.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjcOjOZRTBHBJmhhfNcEAMOTeBjPtf4YPbXCNLqHUHVplbzUC7QK7jFsuJx-DKNIHuqzTMs7uMybw4ePN6o9dc1YM7khY28xNStbcTW7cMcxXH0vATYSLc5_ZHkdEgviXYDeuXmT6Mmdqg/s1600/kn.png

Vítám vás u nové pravidelné rubriky s originálním názvem "knižní novinky"! :D
Dříve jsem psala o knihách, které vyšly nebo mají vyjít v měsíčním knižním shrnutí. Teď chci ale tuto rubriku změnit a psát tam pouze o knihách, co jsem za daný měsíc přečetla. Proto jsem založila rubriku novou.

VYŠLO v nedávné době
Mezi láskou a smrtíRezistence (Divergence, #2)Nadpozemská (Unearthly, #1)
Originální název je Abandon a je to první díl trilogie.
Vydal Knižní klub, běžná cena 249 Kč.
Rezistence - Veronica Roth
Originální název je Insurgent, jedná se o pokračování Divergence.
Vydalo CooBoo, běžná cena 349 Kč. 
Nadpozemská - Cynthia Hand
Originální název je Unearthly, opět první díl trilogie.
Vydalo CooBoo, běžná cena 329 Kč.

Všechny knížky jsem už viděla v knihkupectvích za uvedené ceny, takže by měly být k dostání. U všech jsou obálky originální, jen někde trochu upravené... Hodně se mi líbí obálka Nadpozemské, nápis je tam stříbrný a to i na hřbetě, kde to vypadá opravdu krásně. Jen je škoda, že je kniha s přebalem a ten když sundáte, tak je jen černá s bílým nápisem. Já ty přebaly vždy sundávám, aby se mi nezničily. I obálka knížky Mezi láskou a smrtí je pěkná, dokonce je tam i ten ornament na prvním písmeně jako u originálu. A nakonec Rezistence...sice se mě osobně víc líbí obálka Divergence, ale někdo má zelenou rád. :D

VYJDE brzy
Fool's Silver (Mortal Kiss, #2)
Bitva o Hex Hall - Rachel Hawkins
Závěrečný díl trilogie Hex Hall
(Knižní klub, 229 Kč)
Kniha měla vyjít v pátek 21.září, poté to bylo posunuto na dnešek, 25.září a teď na 27. září. Takže opravdu nevím, kdy výjde, ale snad už by to mělo být opravdu brzy. Po dočtení druhého dílu se už nemůžu dočkat!
Smrtící polibek 2 - Alice Moss
Levné knihy jsou vždy tak trochu záhadné, ale snad by začátkem října mělo vyjít pokračování Smrtícího polibku. Nevím, jaký bude mít název, ale obálka by snad měla být originální jako u prvního dílu.
(Levné knihy, cena?)

ZPRÁVY za světa knih
V poslední době mě zaujaly hlavně dvě zprávy o připravovaných knihách. Ta první možná není úplná novinka, ale já na to přišla až teď. Rachel Hawkins chystá spin-off sérii k Hex Hall. Měla by se točit okolo Izzyho Brannicka, který se objevuje až ve třetím díle Hex Hall. Jak už jsem psala v recenzi na Démona z Hex Hall, nemám ráda natahované série, ale Hex Hall vážně miluju a jestli to bude stejně tak dobré, tak se určitě těším. Akorát by mě zajímalo, jestli se tam budou objevovat i ostatní postavy jako Sophie a spol.

Další skvělá novinka přišla od nakladatelství CooBoo. Já věřila, že to nakonec vydají, ale teď už je to potvrzené. CooBoo chystá druhou knížku od Stephanie Perkins, která napsala Polibek pro Annu - Lola a kluk od vedle. Mám z toho vážně velkou radost. Snad stejně jako u Anny ponechají původní obálku:

Lola and the Boy Next Door
Jinak v knížce by se měla objevit i Anna s Etiennem! 

FILMOVÉ novinky 
O připravovaném filmu Rubinrot podle románu Kerstin Gier (česky Rudá jako rubín) jsem vás informovala včera v tomto článku. Premiéra je naplánovaná na 14.března 2013. Navíc už se mluví i o zfilmování Divergence, více se dozvíte na tomto webu: divergentthemovie.org nebo na IMDb. Film by měl mít premiéru v březnu 2014. Měl by ho režírovat Neil Burger (už režíroval např. filmy Iluzionista nebo Všemocný).

Žádné komentáře :

Okomentovat