úterý 28. srpna 2012

Prázdninové knižní shrnutí 2

Vítám vás u druhého prázdninového knižního srhnutí...
 Přečetla jsem
Sovay Krásná loupežnice - Celia Rees
 Docela dobrý historický román, i když jsem čekala lepší zakončení, podrobnější recenze bude již brzy na blogu. Celkově se mi ale knížka líbila, bylo to zas něco jiného, než čtu normálně.

Rudá jako rubín (Láska nezná čas, #1) Rudá jako rubín - Kerstin Gier
 Na tuto knížku jsem se díky nádherné obálce hodně těšila a nezklamala mě! Dobře vymyšlené fantasy, hodně čtivý příběh. Opět se podrobnější recenze už brzy objeví na blogu.

Jinak jsem přečetla ještě knížku V kůži supermodelky od Meg Cabot, ale to už byl re-reading. I na tu jsem napsala recenzi a ještě se tu brzy objeví opožděná recenze na Divergenci, kterou jsem přečetla v červenci. Recenze mám zatím napsaná na papíře, takže je ještě musím přepsat.

Právě čtu
Jinx: Der verfluchte Liebeszauber Jinx - Meg Cabot
 Abych pravdu řekla, knížku jsem ještě nerozečetla, jen jsem si ji dala na Goodreads do poličky currently- reading. :D Ale opravdu chci začít číst. Bude to moje první pořádná kniha v němčině, když nepočítám nějaké dětské, které už jsem přečetla. Takže jsem zvědavé, jak se mi to bude číst. Recenze dost možná taky bude...

Chystám se číst
Cinder (Měsíční kroniky, #1) Cinder - Marissa Meyer
 Ještě pořád jsem se nedostala k Cinder, vrhnu se na ni asi po Jinx. Potom plánuju nějaký větší nákup knížek, protože už zase nemám co číst. Teď v srpnu vyšly ale hned tři, co mě zajímají - Démon z Hex Hall, Modrá jako safír a Na útěku. A v září vychází Rezistence + druhý díl Smrtícího polibku. Takže vím, co budu kupovat. A možná se taky po delší době mrknu do knihovny.

Žádné komentáře :

Okomentovat