neděle 7. října 2018

Fotoreport: HumbookFest 2018


Včera se konal již 3. ročník literárního festivalu Humbook a ani tentokrát jsem si nenechala tuto akci ujít. Pokud vás zajímá, jak to tam letos vypadalo, mám pro vás pár fotek přímo z místa činu...



Během minulých dvou ročníků si řada návštěvníků stěžovala na stísněné prostory, ale letos bylo vše jinak. Festival se poprvé konal v Kongresovém centru Praha, takže nedostatek místa a vzduchu už nehrozil.



Opět byl vedle hlavních hvězd připraven i pestrý doprovodný program a také spousta stánků, např. prodejní stánek se zápisníky značky Presco Group.




Nejvíc lidí ale pochopitelně nakupovalo u stánku s knihami a dalšími knihomolskými předměty. V prodeji byly i knihy s podpisy pozvaných autorů.





Novinkou byl kreativní zápisník Humblok.



Největším lákadlem byli však samozřejmě zahraniční autoři. Jako první se v hlavním sále publiku představila Estelle Maskame, autorka romantické série DIMILY.





Hned po ní následovala Claudia Gray, vlastním jménem Amy Vincent, autorka sci-fi série Ohnivák.





Ačkoliv všichni spisovatelé působili velice sympaticky, největší dojem zanechal bezpochyby Sebastien De Castell, autor fantasy série Divotvůrce. Hned několikrát dokázal všechny přítomné diváky rozesmát.





Posledním zahraničním hostem byla Sara Raasch, autorka fantasy série Sníh nebo popel, která miluje podzim.




Svůj program jsem již tradičně zakončila na besedě s překladateli s názvem Překladatelské oříšky. Zde jste se mohli seznámit s Pavlou Kubešovou,  překladatelkou Estelle Maskame, Zdeňkem Uherčíkem, překladatelem Sary Raasch, a Zuzanou Bičíkovou, překladatelkou Claudie Gray, která dokonce přeložila část nové knihy naživo přímo v sále.


Jako každý rok byl program velmi nabitý, takže se toho nedalo během dne stihnout víc, ale myslím, že každý z návštěvníků si na festivalu našel to svoje a všichni odcházeli spokojení. :)

6 komentářů :

  1. Vypadá to neskutečně nádherně a je mi hrozně líto, že jsem tam nebyla :( Ale jak se znám, tak bych tam nakoupila tolik věcí, že bych nebyla schopna je odnést a ještě bych byla bez koruny :D Možná příští rok :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já byla nadšená z besedy se Sebastianem :) Navíc v programu bylo tolik skvělých věcí, že se to nedalo ani omylem všechno stihnout. Příště bych to raději rozdělila na dva dny, ať má člověk možnost toho stihnout víc. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee, škoda, že jsem o akci nevěděla:(. Vypadá to docela dobře:(...

    OdpovědětVymazat
  4. Chtěla jsem se letos vypravit na nějaký knižní festival, ale bohužel se mi nedostávají peníze. To by člověk fakt musel investovat do zlata nebo tak něco, aby na to všechno měl. Stačí jen ty knížky, které mi pravidelně chodí. Většinou tak každý týden objednávám dvě až tři. Ale mám jediné štěstí, že to stíhám číst, jinak by se manžel asi zbláznil. A je pravda, že velkou část toho taky posílám dál. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nevíte někdo, jestli bude Humbook v roce 2022? Přijde mi, že databáze knih a další zájmové weby o tom zatím mlčí. :) Vloni jsem se bohužel kvůli Covidu nezúčastnil, ale letos bych si na to chtěl udělat volno. Ideálně na celý program. Ty první dva ročníky byly fakt skvělé a nerad bych přišel o další. ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat