sobota 14. května 2016

Svět knihy 2016 podruhé (sobota) & vyhlášení soutěže

   Včera jsem na blogu zveřejnila fotoreportáž ze Světa knihy a pokud jste ji přečetli až do konce, neunikla vám informace, že jsem na Světě knihy byla i dnes, a to na tradičním srazu blogerů nakladatelství CooBoo. Jsem ale upřímně ráda, že jsem si celý veletrh prošla již včera, protože dnes dopoledne už to tam bylo šílené. V pátek se tam ještě dá normálně pohybovat, ale v sobotu je už celý Průmyslový palác narvaný až k prasknutí... 


   Přesto jsem však neodolala a ještě jednou si poté, co byl rozpuštěn blogerský sraz CooBoo, část veletrhu prošla. Samozřejmě jsem si zase něco nakoupila, a tak jsem opět přišla domů s plnou taškou, ačkoliv jsem už neměla v plánu utrácet. Ale Svět knihy je holt jen jednou za rok a to pokušení ještě něco si koupit bylo příliš silné.


   Jak jste mohli vidět na obrázku výše, od nakladatelství CooBoo jsme dostali krásnou plátěnou tašku, ve které byly navíc i dárečky a ještě hodně místa na další nákupy... Tohle všechno jsem si přinesla, a to jsem byla dnes na veletrhu jen asi od desíti do půl dvanácté a celou hodinu z toho seděla v kavárně Albatrosu.


   Tady jsou dárky od CooBoo: záložka, bloček, tužka (s citátem z knihy Divergence) a hlavně úžasně graficky zpracovaná novinka Proč jsme se rozešli.




   Kniha je plná nádherných barevných ilustrací.


   Knihu Dvojčata za 9 Kč jsem upřímně vzala jen kvůli hezké obálce... Ani nevím, jestli ji budu vážně číst. :D Pak tu mám ještě moc pěkné dárky od Yoli, které dostanete za vyluštěné heslo z křížovky, která je na jejich webových stránkách – záložku ke knize Will Grayson, Will Grayson, látkovou záložku Yoli, bloček Yoli a placku s Krávou nebeskou. ;)


   A nakonec jsem se také stavila u Metafory, kde jsem si naprosto spontánně koupila knihu Ryba jménem Ian, o které jsem toho dost slyšela, prý je moc dobrá.


   Nakonec slibované vyhlášení soutěže o knihu Kečupová mračna, vítězka byla vybrána náhodně přes Rafflecopter a brzy může očekávat e-mail, knihu odešlu hned, jak budu mít adresu. :)) Všem ostatním moc děkuji za účast v soutěži, všechny vaše oblíbené citáty z knih a odpovědi na otázku jsem poctivě přečetla!

6 komentářů :

  1. Krásná taška i knižní přírůstky. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Týjo, ten CooBoo blogerský sraz mě úplně minul :/

    OdpovědětVymazat
  4. Na Dvojčata už si dělám zálusk delší dobu a zrovna je nikde nemají. Obálku mají vážně pěknou.:)

    OdpovědětVymazat
  5. Krása! :) Teď jak sleduji tu spoustu příspěvků od všech, co na Světě knih byli, ještě více mne mrzí, že mi to ani tento rok nevyšlo. Doufám, že příští rok už bude má mise úspěšná :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ryba jménem Ian je prý super, také nad ní už delší dobu uvažuji. Jinak na veletrhu jsem byla také a moc jsem si ho užila. Dokonce jsem se zvládla držet i trochu stranou, co se utrácení týče :) Radost jsem si však pochopitelně udělala, o tom žádná :)

    OdpovědětVymazat