středa 19. března 2014

Na téma... oddechové filmy

   Dlouho jsem přemýšlela, čím blog oživit, aby tu nebyly jen samé recenze. Dříve jsem se zúčastňovala různých meme a jiných projektů, ale časem mě to vždy omrzelo. A tak mě napadlo dělat tématické články. Nebo spíše takové výběry, seznamy na určité téma. Aspoň do té doby, dokud mi nedojdou nápady... Ale mám jich už několik naplánovaných. Půjde většinou o knihy či filmy, nemusí to být ale vždy pravidlem. Ještě uvidím, co mě všechno napadne. Každopádně doufám, že se vám tyto články na téma budou líbit. :)

   Jako první mě napadlo projít můj účet na čsfd a vybrat pár oddechových filmů, které se mi v poslední době opravdu líbily. Vybrala jsem takové hodně odpočinkové snímky, většinou jsou to komedie nebo romantické filmy. Mnohé nejspíš budete znát, ale přidala jsem je prostě proto, že jsou mé oblíbené. Ale myslím, že pár filmů z výběru patří k těm méně známým, a tak stojí za to na ně upozornit. Jsou tu všechno filmy, které mně osobně dokázaly několikrát zvednout náladu, snad zaujmou a pobaví i vás. ;)

 

poster
   Tento film mé své kritiky a většina lidí se nejspíš shodne na tom, že se Hříšný tanec 2 ani zdaleka nevyrovná prvnímu dílu. Ale já na to kašlu... Protože tento film patří k mým absolutně nejoblíbenějším. Já si ho opravdu zamilovala. Viděla jsem ho už několikrát a pokaždé jsem si ho ohromně užila. Nechci ho srovnávat s klasickým a dnes již legendárním filmem Hříšný tanec, podle mě to ani nemá cenu, každý film je z jiné doby a má úplně jiný příběh. Přesto mě osobně tento "druhý díl" zasáhl víc. Vážně, Hříšný tanec 2 prostě miluju. Líbí se mi příběh, skvělá hudba a ano, svůj podíl na tom, že film tak moc žeru, má i představitel hlavní mužské role. :D Rozhodně však není jediným důvodem, proč stojí za to film zhlédnout. Je to úžasná taneční a zároveň romantická podívaná. ♥
poster

 Vlastně ani nevím, co mám tak moc ráda na filmu Hudbu složil, slova napsal. Faktem ale zůstává, že pokaždé, když ho dávají v televizi, tak neodolám a musím se na něj jít dívat. A pokaždé se u něj královsky bavím! Přitom je to vlastně taková klasická romantická (hudební) komedie. Ale hrají tam fajn herci, ty písničky jsou super chytlavé a je tam vážně dobrý humor. Mám docela dost ráda filmy, kde hraje Hugh Grant, i když plno lidí říká, že hraje ve všech filmech úplně stejnou roli... No, možná je na tom něco pravdy, ale mně to vůbec nevadí. A na tento film se klidně podívám zase někdy znova.
poster

   Film (K)lamač srdcí budou myslím zrovna někdy příští týden dávat v televizi. A určitě si zaslouží vaši pozornost. Vlastně je to taky taková klasická romantická komedie, ale je to jedna z těch, u které se opravdu pobavíte. Není to tak známý film, nejspíš proto, že je to francouzsko-monacká koprodukce, ale to neznamená, že se jedná o špatný snímek, naopak. Například jedna moje kamarádka si všimla, že jsem tomuto filmu dala na čsfd 5 hvězdiček, tak se na něj pak sama podívala a byla z něho tak nadšená, že mi o tom pořád básní, ještě nedávno se mě ptala: "Neviděla si v poslední době zase nějaký tak skvělý film, jako byl ten Klamač srdcí?". :D I moje máma má tento film hrozně moc ráda!

Poster k filmu 
      Monte Carlo
   Protože (K)lamač srdcí se odehrává v Monaku, vzpomněla jsem si hned na další film ze stejného prostředí, na který jsme se před časem dívaly s mamkou a také se nám moc líbil. Tento film je více teenagerovský než předchozí filmy, hlavní hrdinky jsou tři mladé holky, co si udělají výlet do Paříže a nakonec se úplnou náhodou (a záměnou jedné z nich) ocitnou v Hotelu de Paris v Monte Carlu! Je to takový pohodový snímek, nic hlubokomyslného, ale je tam nádherné prostředí, několik komických scén...prostě takový ideální film na deštivé odpoledne. Nenechte se odradit Selenou Gomez v hlavní roli, film není produkcí Disney. Co víc dodat? A jo, zapomněla jsem název - film se jmenuje (jak originálně) Monte Carlo.

poster
   Začínám nacházet určité podobnosti mezi vybranými filmy. První dva byly částečně hudební, další se odehrávají na zajímavých místech Evropy. Dopisy pro Julii se totiž odehrávají z velké části v italské Veroně, kterou jsem mimochodem stejně jako Monte Carlo osobně navštívila a moc se mi tam líbilo. Jak jste asi pochopili s názvu, je tu určité spojení se slavnou tragédií Williama Shakespeara Romeo a Julie. Konkrétně půjde o dopisy, které zamilovaní lidé nechávají na domě Julie a na které "Juliiny sekretářky" odpovídají. Hlavní hrdinka objeví v mezeře ve zdi domu jeden padesát let starý dopis a snaží se vystopovat jeho autorku. Opět je to takový příjemný romantický film, na který jsme se dívaly s mamkou a s babičkou u nás na chalupě sice už před delší dobou, ale přesto mi nějak utkvěl v paměti a já vám ho mohu doporučit... 

poster
   Opět se vracím k těm spíše teenagerovským komediím, tuto možná také znáte, ale přijde mi fajn ji zmínit. Já vím, že podobných filmů jsou stovky, možná tisíce, ale přesto mám film Divoška s Emmou Roberts v hlavní roli nějak radši než ty ostatní. Přijde mi po všech stránkách povedený, i přesto, že téma rozmazlené holky, která se nakonec "napraví", není nejoriginálnější. Ale mě to moc bavilo! Je pravda, že jsem si ho oblíbila už před pár lety, když jsem byla tak akorát ve věku hlavní hrdinky, dnes bych se na to možná dívala jinak. Ale také jsem ho už od té doby viděla víckrát a stále se mi líbil. Mimochodem, asi víte, že tam hraje i Alex Pettyfer.

poster
   Možná je mi film sympatický proto, že hlavní hrdinka je moje jmenovkyně... :D Zkrátka se mi film Ďábel nosí Pradu velmi líbí. Také jsem ho viděla několikrát a zatím se mi neokoukal, stále mě baví. Vím, že je podle knižní předlohy, knihu jsem však nečetla a upřímně ani nevím, jestli chci - přemýšlela jsem o tom, ale vzhledem k tomu, že film znám tak moc dobře, obávám se, že bych knihu moc srovnávala a neužila si ji. Herečku Anne Hathaway mám ráda už z Deníků princezny a v tomto filmu jsem si ji oblíbila ještě víc. Dále tu hraje např. Meryl Streep, kterou asi ani nemusím představovat. Upřímně nevím, jestli tento film je vyloženě jako komedie, pár vtipných situací tam je, ale spíš je to film ze zajímavého prostředí módního časopisu.

poster
   Možná si říkáte, že jsem se definitivně zbláznila, když vám tu doporučuju film o čivavě... :DDD Já od toho taky nic moc nečekala. Vážně nevím, čím to bylo. Ale já se u tohoto filmu pobavila tak, jak už dlouho ne. Asi jsem byla v nějaké obzvlášť veselé náladě. Můžu vám však zaručit, že jsem byla střízlivá. A opravdu mě to šíleně bavilo. I když název Čivava z Beverly Hills ve spojení s plakátem zní dost ujetě. Když to ale budete brát s nadhledem, vážně se u tohoto filmu zasmějete. Myslím, že jsem viděla i pokračování, to už však nebylo zdaleka tak dobré. První díl je ale opravdu zábavný.


poster
   Když už jsme u těch zvířátek, tak jsem si vzpomněla ještě na jeden zvířecí film, tentokrát je v hlavní roli kůň. Není to teda zrovna komedie, ale to nevadí. Je to přesto krásný dojemný film. Opět ho možná už znáte, je už starší - jmenuje se Snílek. Možná víte, že mám ráda koně. Tento film mi doporučila kamarádka a dobře udělala, moc se mi líbil. Hlavní dětskou roli v něm hraje Dakota Fanning. Jak už jsem psala výše, možná se tento film přímo nehodí mezi ty úplně oddechové, ale vzhledem k tomu, že je tu dětská hlavní hrdinka a vše nakonec dobře dopadne (snad to nebudete brát jako spoiler ;)), zařadila jsem ho sem.

poster
   Článek jsem se rozhodla zakončit komedií, kterou jsem naprosto milovala jako dítě. Můj táta dostal před lety DVD s tímto filmem k Vánocům. Nakonec to byl dárek spíš pro mě, protože jsem byla schopná se na tento film dívat skoro každý měsíc. Od té doby ho znám úplně nazpaměť. Řeč je o filmu Johnny English. Nedávno jsem zhlédla i druhý díl, který se mi taktéž líbil, i když si stále myslím, že na první díl nemá (nebo je to možná dáno věkem). Každopádně i druhý díl mě dokázal pořádně pobavit. Rowan Atkinson je skvělý herec nejen jako Mr. Bean a já mám jeho filmy hodně ráda. I když jsem měla období, kdy už jsem konkrétně tento film nemohla ani vidět... :D Musím si ho pustit zase někdy po čase.

Nakonec se vás chci zeptat, zda byste měli zájem o podobný článek na téma animované filmy? :))

7 komentářů :

  1. Většinu z nich jsem neviděla, ale první a poslední mám ráda. První kvůli úžasné muzice a poslední protože prostě Johny English, měla jsem těžké období a on způsobil po delší době mě obrovské záchvaty smíchu a můžu to vidět kdykoliv :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Johnny English je prostě perfektní, jestli si neviděla druhý díl, tak také doporučuju, i když mám možná první díl o něco radši, je tam také mnoho scén, které vyvolávají záchvaty smíchu... :D A jsem ráda, že se ti líbil i Hřišný tanec 2! :)

      Vymazat
  2. Videla som len Monte Carlo, Diabol nosí Pradu a Divošku a všetky sa mi páčili. Teda, Divoška bola už fakt dávno a teraz by sa mi to už pravdepodobne nepáčilo, ale čo už... :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mne sa nepáči ani Hriešny tanec 1, ani Hriešny tanec 2, ale ja v podstate nemám veľmi rada také filmy, kde sa veľa tancuje :) Z týchto snímok sa mi však páči Hudbu složil, slova napsal, to je veľmi milý film. Videla som aj (K)lamača srdcí, námet je skvelý, ale herci v hlavnej úlohe mi absolútne nesadli :/

    OdpovědětVymazat
  4. Dopisy pro Julii a ďábel nosí Pradu se mi taky moc líbily!

    OdpovědětVymazat
  5. Viděla jsem Hříšný tanec který se mi líbil :) a pak Ďábel nosí Pradu mi taky přišel jako fájn film :).
    Ale můj oblíbený z těchto je určitě Hudbu složil, slova napsal, ten film mám fakt hodně ráda :) a ráda se na něj koukám i když jsem ho viděla už mockrát. A film Dopisy pro Julii mám taky moc ráda :).

    OdpovědětVymazat
  6. U mňa z tvojho výberu vyhrávajú Divoška, Monte Carlo a Johnny English-toho som videla už asi miliónkrát a stále ma baví :D Dvojka je tiež dobrá, ale jednotka je jednotka...Možno, že si dokukám aj ostatné z tvojho zoznamu,keď nebude čo na večer :)

    OdpovědětVymazat