čtvrtek 7. listopadu 2013

Krátký rozhovor s Kerstin Gier...

 http://d1.stern.de/bilder/stern_5/webtv/2013/KW10/1260er/Kerstin_Gier_noscale.jpg

Před časem jsem si řekla, že by stálo za to, zkusit napsat e-mail některému z mých oblíbených spisovatelů. A protože si víc věřím v němčině než v angličtině, rozhodla jsem se napsat autorce skvělé série Drahokamy Kerstin Gier. Na e-mailu jsem si dala opravdu záležet, odeslala ho a čekala. Věděla jsem, že odpověď nepřijde hned, ale uběhl jeden měsíc, druhý měsíc... A já pomalu přestávala věřit nebo spíš už úplně zapomněla. Proto mě velmi překvapilo, když jsem dnes otevřela složku "Spam" s úmyslem ji vysypat a objevila tam e-mail od Kerstin! Takovou radost mi snad ještě žádný e-mail neudělal (když nepočítám e-maily od nakladatelství, které s blogem uzavřely spolupráci, protože z těch mám vždycky ohromnou radost :D)! A dokonce zodpověděla i těch pár otázek, které jsem do e-mailu napsala a slíbila, že pošle autogramy! Tady máte krátký rozhovor...

Máte nějakou oblíbenou fantasy knihu? Jaké knihy jste četla v dětství?
 V dětství jsem četla knihy od Astrid Lindgren. Dnes je moje nejoblíbenější fantasy kniha Harry Potter, ta série je prostě skvělá.

Co vás vlastně inspirovalo napsat knihu o cestování časem?
 Vždycky jsem chtěla napsat humornou YA knihu s prvky fantasy. Nápad s cestováním v čase ale přišel od mého vydavatele. 

 Cestovala byste ráda časem? Do jakého období? 
Myslím, že jsem na cestování časem příliš zbabělá. ;) Pokud bych někam cestovala, pak pravděpodobně do mládí mých rodičů, takže padesátá léta. 

Hodně čtenářek Drahokamů si oblíbilo hlavní postavu Gwendolyn. 
Byla jste jí ve věku šestnácti let podobná?
 Ne, nebyla jsem tak bystrá a odvážná, ale byla jsem stejně špatná v matice. Zato ale lepší ve francouzštině. ;)

Jak se vám líbí film? Co si myslíte o změnách (v porovnání s knihou)? 
Film se mi líbí, i když bylo samozřejmě hodně věcí změněno.

A jak se vám líbí hlavní představitelé? Jak pokračuje natáčení druhého dílu?
 Myslím si, že oba hlavní představitelé jsou rozkošní. Těším se na Saphirblau, který se právě natáčí. Nemám žádný vliv na film, scénář ani obsazení filmu.

Příští rok u nás vyjde kniha Silber. Co mohou čeští fanoušci Drahokamů od této nové série očekávat? Je hodně odlišná?
 Opět to bude mystické a romantické. Příběh se opět odehrává v Londýně, ale je to úplně o něčem jiném...o snech. Slibuju hodně záhad a dobrodružství.

Toť vše...
 Pokud Kerstin pošle slibované autogramy, uspořádám o ně soutěž, takže pokud byste rádi jeden získali, sledujte blog! Doufám, že se vám krátký rozhovor líbil. :) Já se pořád nemůžu vzpamatovat z toho, že vážně odepsala...

7 komentářů :

  1. Jéé tak to gratuluju že odepsala, jinak pěkný rozhovor ;).

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, gratuluji ti k tomu, že vážně odepsala. Já bych se klapala z toho ještě několik dnů! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeej 8) ona má super knihy! Som ani netušila, že bude mať novú sériu, tú si určite zaobstarám a podpis chceeeeeem! Teda pekne prosiiiiim 8P

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, gratuluju, že odepsala :)
    Vůbec jsem netušila, že se chystá vydání její další knihy - určitě si jí nenechám ujít, drahokami byly skvělý ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. hezký rozhovor, pokládala jsi zajímavé otázky ;-) je škoda, že do toho filmu autorka nemůže mluvit, ale jinak myslím, že je to jedno z těch nejlepších filmových zpracování knihy. a na Silber se též nemůžu dočkat :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Na Silber sa moc, moc teším. :) Pekný rozhovor. :)

    OdpovědětVymazat