neděle 6. října 2013

Top týdne 7

http://img600.imageshack.us/img600/5055/tt4.png
Pondělní meme od Luu. (ano, dnes je neděle, já vím! :D)
Meme Top týdne už tu opravdu dlouho nebylo, přitom ho mám tak ráda.

Dnes na téma: Nejočekávanější knihy, které vyjdou ještě letos

...aneb na které knihy vycházející během posledního čtvrtletí roku 2013 se těším?

1. Poslední dopis od milence (Jojo Moyes)

  The Last Letter from Your Lover

  Vyjde nová kniha od Jojo Moyes! Ani vlastně nevím, o čem to je, ale pouze fakt, že je to od autorky Než jsem tě poznala, z ní dělá nejočekávanější knihu prosince (snad to nebude posunuto). Vychází u nakladatelství Ikar. 

2. Moje sladké šestnácté století (Rachel Harris)

My Super Sweet Sixteenth Century (My Super Sweet Sixteenth Century, #1)
 
Tak na tuto knížku už se těším celý rok! Cestování časem, Itálie, pozitivní ohlasy, roztomilá obálka...všechno naznačuje, že to bude skvělé. A já se nemůžu dočkat. Kniha vychází snad-někdy-ještě-tento-rok u CooBoo.

3. Hledání Aljašky (John Green)

  Looking for Alaska

  Slavné Hvězdy nám nepřály mě sice nenadchly tolik, jako mnohé, ale přesto jsem velmi zvědavá na Hledání Aljašky. Třeba mi Aljaška sedne lépe. Styl psaní se mi totiž líbil. Vychází v listopadu u nakladatelství Knižní klub.

 4. Serafína: Příběh draků (Rachel Hartman)

Příběh draků (Serafína, #1)

  Poslední dobou vychází hlavně fantasy romance a ty už mě moc nebaví, ale tento fantasy román vypadá velice slibně. Anotace zní dobře, mohlo by to být hodně dobrodružné a napínavé. Vychází již zítra u Fragmentu.    

5. Den co den (David Levithan)

  Den co den

  Tato kniha patří mezi ty, co jsem vůbec neměla v plánu číst, ale všechny ty recenze mě nalákaly. Přitom knihu Až do ochraptění jsem ani nedočetla... Ale toto by snad mělo být něco úplně jiného. Vychází 14. října u CooBoo.

1 komentář :

  1. 2, 4, 5 si velmi tuzim precitat.
    3 u nas uz vyslo a tiez by som si to rada precitala 8)

    OdpovědětVymazat