neděle 14. července 2013

To nejlepší z CooBoo&má CooBoo sbírka

http://nd06.jxs.cz/334/956/3f5208bc31_93622023_o2.png
Projekt pořádá Abyss, více informací najdete zde. Čtecího maratono CooBoo-A-Thon jsem se sice nezúčastnila, protože jsem byla minulý týden pryč, ale to mi snad nebrání v tom se s vámi podělit o moji kubulínskou knihovničku a také o hitparádu 4 nej knih tohoto nakladatelství...

Začneme tím nejlepším z CooBoo, co jsem přečetla:

Vybírání bylo ohromně těžké, protože hned 3 trilogie od CooBoo patří mezi mé oblíbené...

4. "Brambora"

Poslouchej Marina

U čtvrtého místa jsem neměla vůbec jasno a musela jsem tak trochu pátrat, jaké knížky od CooBoo jsem vlastně přečetla. Tygorovo prokletí, Espressologie, Loď mezi hvězdami ani Nadpozemská se u mě mezi top nezařadily, i když to nebyly špatné knihy. Takže zbývaly už jen dvě - Poslouchej nebo Marina... Ať přemýšlím, jak přemýšlím, nevím, která je lepší. Jsou naprosto rozdílné. Proto mě omluvte, dávám sem obě. Obě mají něco do sebe.

3. "Bronz"

 Rudá jako rubín (Drahokamy, #1) http://d202m5krfqbpi5.cloudfront.net/books/1340868332m/15725859.jpg

Mrzí mě, že Drahokamům patří "až třetí místo", je to opravdu velmi, velmi vyrovnané a možná že kdybych už měla přečtený poslední díl, tak bych celou trilogii hodnotila výše, ale i tak je to naprostá špička. :)

2. "Stříbro"

Divergence (Divergent, #1) 

Měla jsem obrovské dilema, vážně, já Divergenci miluju a je těžké porovnávat knihy naprosto jiného žánru. Ale nakonec jsem se rozhodla přenechat první místo jiné knize, i když... I Divergence by si ho rozhodně zasloužila!

1. "Zlato"

Polibek pro Annu (Polibek pro Annu, #1)

Na první místo jsem vybrala Polibek pro Annu, ale opět opakuji, je těžké porovnávat dívčí román, fantasy a dystopii, všechny tyto knihy patří mezi mé absolutně nejoblíbenější. Ale pro romantiku mám prostě slabost... :D

     Pokud jsem na nic nezapomněla, tak moje sbírka CooBoo knížek čítá 13 kousků. Popravdě jsem z těchto knih četla jen 6, zbytek plánuju číst přes léto. Celkově jsem ale přečetla mnohem víc CooBoo knih, mnoho jsem jich totiž měla půjčených z městské knihovny a aktuálně mám půjčenou Jsem roztříštěná, na kterou jsem moc zvědavá, hlavně kvůli tomu přeškrtanému písmu a samozřejmě i zajímavé anotaci... ;) CooBoo mám jako nakladatelství opravdu ráda, vydávají dobré tituly, většinou i ponechávají originální obálky. A když ne, tak i ty jejich vlastní bývají vkusné. I když jsou některé knížky trochu dražší, jsou hezky zpracované. Jediné, co bych mohla jejich knihám vytknout, je to, že jsou to občas až zbytečně velké bichle a zabírají dost místa, hlavně kvůli velkému písmu a řádkování. Ale zase se to dobře a rychle čte... A papír vždycky hezky voní. A hřbety knih vypadají vedle sebe v knihovničce moc pěkně. :D CooBoo prostě patří mezi mé nejoblíbenější nakladatelství (ještě spolu s KK)... ♥

8 komentářů :

  1. Pěkná sbírka! :) Já se v nejbližší době chystám koupit Zakletou, jinak je moje knihovna prakticky bez CooBoo knih. Chyba, ale jsem chudý student a musím nakupovat pomalu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky...Zakletá vypadá zajímavě, ale úplně mě nepřesvědčila o tom, že je to můj šálek kávy, možná mě přesvědčí tvá recenze, jestli si knížku pořídíš a bude se ti líbit. ;) Jinak knihy jsou drahé a konkrétně z těchto 13 od CooBoo jsem tři vyhrála, jednu dostala, další tři koupila ve výprodejích a ty zbylé jsem měla vždycky se slevou z nějakého e-shopu, jsem také chudý student... :D

      Vymazat
    2. Chtělo by to sponzory! :D

      Vymazat
  2. Případ trhače jahod ♥, už je to sice dýl, co jsem ho četla, ale strašně se mi líbil! A jinak souhlasím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Případ trhače jahod ještě nečetla, i když ho mám doma už pěkně dlouho a hrozně moc se mi líbí ta obálka (miluju jahody♥), ale během prázdnin se ke knize snad dostanu! =)

      Vymazat
  3. Asi by som si Annu už mala konečne prečítať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anna je opravdu skvělá, ve svém žánru patří rozhodně k těm nejlepším, není to žádný nudný dívčí románek... Teď na léto je to krásné čtení, doporučuji! =))

      Vymazat
  4. Já mám v knihovničce od CooBoo polovinu knížek.:) Moc pěkné, tolik knih mám dohroady i s těmi z knihoven a od kamarádky.:) Můj blog: myfairfavourite.blog.cz

    OdpovědětVymazat