úterý 7. května 2013

Top týdne 6

http://img600.imageshack.us/img600/5055/tt4.png
Pondělní meme od Luu. (ano, vím, že už je úterý! :D)
Meme Top týdne tu už dlouho nebylo, nějak mě nenapadalo žádné zajímavé téma, abych se pořád neopakovala... Ale dnes po dlouhé době jsem se rozhodla opět do tohoto meme zapojit.

Dnes na téma: Knižní novinky, které si chci koupit

...věřili byste, že jsem si tento rok nekoupila ještě žádnou knížku? Snad to na knižním veletrhu napravím!  

1. Lola a kluk od vedle (Stephanie Perkins)

  Lola a kluk od vedle

 Loni pro mě byl Polibek pro Annu jednou z nejočekávanějších knížek. Všechny možné recenze mě na knihu nalákaly tak moc, že jsem se vážně nemohla dočkat a jen odpočítávala dny, dokud konečně nevyšla a já si ji hned musela koupit. A Anna nezklamala, ta knížka je dokonalá. Proto není divu, že se stejným očekáváním již vyhlížím vydání Loly a kluka od vedle, "volného pokračování" Anny. I když mě trochu mrzí ta česká obálka...

2. Anna krví oděná (Kendare Blake)

Anna krví oděná (Anna, #1) 
Původně jsem vůbec neměla v plánu Annu krví oděnou číst, ale ta obálka i recenze mě na knížku lákají čím dál víc. Tak trochu doufám, že by mohla být trochu víc strašidelná a hororová než většina YA fantasy, i když každá recenze říká něco jiného - někdo se u knížky bál a někdo vůbec... Ale většina hodnotí knížku kladně. :)

3. Návrat z temnoty (Liz Coley)

  Návrat z temnoty

 Vůbec nevím, co od této knížky očekávat. Myslím, že poprvé jsem ji zaznamenala teprve včera v knižní lákačce u Rodaw (i když mám dojem, že jsem se s touhle obálkou už setkala někdy dříve). No a dneska jsem šla po knihkupectví a tam jsem si ji hned všimla. Dost mě zaujala, taková láska na první pohled. :D Anotace zní sice zajímavě, ale zároveň se z toho může vyklubat cokoliv. Ale láká mě strašně moc! Ta obálka je krásná...♥

 4. Krásná katastrofa (Jamie McGuire)

Krásna katastrofa

 I když anotace zní dost jako klišé, všichni knihu chválí a já mám pro romantické příběhy slabost. Svoje dělá i obálka (vážně jsem tak moc povrchní, že mi na všech knihách jde jen o obálku?! :D), která působí tak nějak optimisticky. A taky mi trochu poslední dobou leze na nervy young adult, tak proč to nezkusit s new adult? 

5. Scarlet (Marissa Meyer)

  Scarlet (Lunar Chronicles, #2)

 A nakonec jsem se rozhodla vybrat knížku, která ještě nevyšla a nevyjde ani tento měsíc, ale snad se jí přesto v brzké době dočkáme. Jedná se o pokračování Cinder. Zatím jsem četla na Scarlet dost pozitivní ohlasy a tak se moc těším. Hlavně mě zajímá, jak to bude dál s Cinder, protože první díl skončil téměř "cliffhangerem"... Uvidíme.

9 komentářů :

  1. Loly sa už nemôžem dočkať! Annu krvi oděnou práve začínam a som veľmi zvedavá :) A Krásna katastrofa vyzerá super a aj na ňu sa čoskoro chystám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že Lola bude v prodeji už na Světě knihy! Tu si chci koupit určitě. :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Už aby vyšla, jsem zvědavá i na to, jakou budeme mít nakonec obálku...

      Vymazat
  3. Krásnu katastrofu chcem moc aj ja a Annu vrelo odporúčam! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ráda slyším, doufám, že bude Anna opravdu stát za to! =) A Krásná katastrofa taky.

      Vymazat
  4. Tak na Lolu už moc moc těším, jsem zvědavá jaká bude :)jen ta obálka mohla být trochu jiná.
    A krásnou katastrofu si musím koupit taky co nejdríve =)

    OdpovědětVymazat
  5. Na Lolu od CooBoo se hrooozně těším. Cinder teď čtu v mobilu a líbí se mi to, takže bych si také vybrala její druhý díl.

    Annu bych si osobně nekoupila a to z důvodu že je na mě hrozně bubu, kousek jsem přečetla a pak se mi o tom zdálo - nic příjemného ale kniha se čte dobře.

    OdpovědětVymazat