sobota 20. dubna 2013

Knižní přírůstky (leden-duben 2013)

Možná jste si všimli, že poslední knižní přírůstky na blogu jsou z prosince 2012. Začátkem roku si totiž moc knížek nekupuji. Prosincová knižní nadílka bývá nejbohatší z celého roku a tak mám čtiva dost, navíc na čtení ani není moc času - hlavně v lednu před pololetím, kdy se ve škole pořád něco píše. A tak mi tento rok zatím moc nových knížek do knihovničky nepřibylo. Ale přesto tu mám dvě výhry a také recenzní výtisky!

Naprosto nečekaná výhra od nakladatelství CooBoo, kterému ještě jednou moc děkuji. Mohla jsem si napsat o knihu dle vlastního výběru a protože to bylo zrovna koncem ledna a vyšla knížka Pandemonium, moje volba padla právě na tuto knihu. Musím se ale přiznat, že jsem ještě od Vánoc nestačila přečíst ani Delirium: :D

A další krásná knížka, tentokrát březnová výhra u Cukrblik. Opět jsem si mohla vybrat a já zvolila Zelenou jako smaragd. Také za tuto knížku mnohokrát děkuji.

A nakonec moje první recezní výtisky! Děkuji nakladatelství Fragment za navázání spolupráce.

Sice těch přírůstků není mnoho, ale jelikož jsem je všechny vlastně dostala, tak jsem za ně opravdu ráda! :))

5 komentářů :