neděle 17. února 2013

Top týdne 3

http://img600.imageshack.us/img600/5055/tt4.png
Pondělní meme od Luu

Top týdne dnes nezvykle v neděli...ono tu mělo být už v pondělí, ale o prázdninách jsem blog trochu zanedbávala a nevím, jestli zítra budu mít čas. Původní téma jsem si trochu upravila.

Dnes na téma: Nejlepší "contemporary nonparanormal" knihy

...aneb knížky, které se odehrávají v současnosti (přesněji po druhé světové válce) a není v nich žádné nadpřirozeno. Abych pravdu řekla, zas tolik jsem jich v poslední době nečetla, ale několik se jich najde.

1. Polibek pro Annu (Stephanie Perkins)

 Polibek pro Annu

Tuto knihu jsem vychvalovala už mockrát, je to prostě dokonalý romantický příběh, rozhodně doporučuju. ♥

2. Jak začíná láska (Meg Cabot)

Jak začíná láska (Boy, #1) 
Ani jsem nečekala, že se mi bude tento román, napsaný pouze v e-mailech, tak moc líbit! Je to skvělé, zábavné čtení, jak je u Meg Cabot zvykem. Úžasná knížka na odpočinek, od které se nebudete moci odtrhnout...

3. Statistická pravděpodobnost lásky na první pohled (Jennifer E. Smith)

 Statistická pravděpodobnost lásky na první pohled

Četla jsem několik celkem zklamaných recenzí na tuto útlou knížku, ale mě osobně nadchla. Opravdu se mi četla strašně moc dobře a líbila se mi. Nemusí to sednout každému, ale já ji můžu jen a jen doporučit!

 4. Hra lží & Roztomilé malé lhářky (Sara Shepard)

Hra lží (Hra lží, #1) Roztomilé malé lhářky (Roztomilé malé lhářky, #1)

Sara Shepard se v poslední době zařadila mezi mé oblíbené spisovatelky. I když mě prvním dílem Roztomilých malých lhářek úplně nepřesvědčila, další díly i její druhá série Hra lží byly mnohem lepší!

5. My Now or Never Diary (Liz Rettig)

 My Now or Never Diary: by Kelly Ann

Toto je spíš taková humorná série, jejíž první díl "Deník mé zoufalé lásky" u nás kdysi dávno vyšel a já ho mám náhodou doma. A protože je to fajn čtení ve formě deníkových zápisků, pořidila jsem si v Cardiffu druhý díl anglicky. A musím říct, že se mi líbil víc než první! Knížky doporučuju, angličtina je velmi jednoduchá.

6. Poslouchej (Sarah Dessen)

Poslouchej 
Sarah Dessen patří k velmi známým spisovatelkám v tomto žánru. Já od ní četla zatím jen Poslouchej a rozhodně nelituju! I když se knížka tváří jako obyčejný dívčí román, skrývá v sobě mnohem hlubší příběh.

7. Proč? 13x proto (Jay Asher)

 Thirteen Reasons Why

Thirteen Reasons Why je další knížka, která je napsána zvláštní formou. Podobně jako třeba v sci-fi knížce 0.4 tu máme přepsané záznamy kazet. Tentokrát pochází od Hannah, dívky, která spáchala sebevraždu. Krátce před tím ale nahrála na kazety svoje důvody a ty posílá lidem, které ze své seberaždy obviňuje...

Chystám se na... 

 Marcelo ve skutečném světěDu oder das ganze Leben (Perfect Chemistry, #1)EspressologieTy proti mněVon wegen Liebe Ukolébavka...

7 komentářů :

  1. Pusť se konečně do The DUFF! :) (to je, předpokládám, to předposlední, že? :D) Jinak Polibek pro Annu je vážně třída, už se těším, až si přečtu Lolu.

    -Freckles

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, The Duff je to předposlední, ale knížku ještě nemám doma, vyšla v Německu teprve někdy teď v půlce února. =) Bohužel nemůžu nakupovat na BD, ale při nejbližší návštěvě Německa si knihu pořídím (což by mohlo být už v březnu nebo v dubnu). Na Lolu se samozřejmě taky moc těším, tu si koupím, hned jak výjde... :)) Doufám, že CooBoo nechá originální obálku.

      Vymazat
  2. Statistická pravděpodobnost... by som si veľmi chcela prečítať 8)
    Ukolébavku sa chystám čítať po pár nadšených recenziách 8)
    Polibek pro Annu ma moc neláka, ale keď vravíš, že je super, tak možno... 8)
    Ty proti mne veľmi chcem! 8P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Polibek pro Annu si MUSÍŠ přečíst, věř mi, nebudeš litovat! Neznám nikoho, komu by se ta knížka nelíbila. Vážně, co jsem četla v recenzích, tak se plno lidí shodlo na tom, že i když dívčí romány normálně nečtou, tohle bylo úžasné! Má to samé skvělé ohlasy i výborné hodnocení na Goodreads... =))

      Vymazat
  3. 13 krát proto ma okamžite dostalo. Musí to byť fakt skvelé čítanie, zaujímavý nápad.
    U mňa. Favorit.

    Ďalej.

    V budúcnosti si určite zoženiem spolu Poslouchej, ktoré je mi sympatické, a aj Roztomilé malé lhářky, ktoré moja kamoška absolútne zbožňuje a pripomína mi ich každý deň. Ja však stále nenachádzam čas prečítať si ich.

    Uff, dúfm, že sa to zmení, už mám i tak po krk fantasy prvkov a potrebujem reálny príbeh. Ako soľ. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, sice ráda čtu fantasy nebo dystopie, ale občas je třeba to proložit něčím realističtějším, ze života. :)

      Vymazat
  4. 1 a 2 určite. The lying game poznám len ako seriál a veľmi sa mi páči :)
    Proč? 13 x proto vyzerá na super knihu, ešte som o nej nepočula :)

    OdpovědětVymazat