pondělí 24. září 2012

Novinky o filmu Rubinrot


Už jste četli Rudou jako rubín, první díl trilogie Drahokamy? Pokud ne, tak rozhodně neváhejte a pusťte se do ní! A pokud ano, tak už se určitě těšíte na film. Rubinrot bude mít v německých kinech premiéru 14.března 2013. 19. září 2012 měla premiéru první upoutávka na film:

A jaké bude obsazení? 
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgyNL5IFP5voNUC7g19a72qi-hiAGCtiwGwg-JOBXfEqpwloDPnw6bL_lNJNmHSRzWAiNW4CV2l0u80FAXa-ntvOB-CZiPl-BEY-niegm-dQ4iwvlSOVhrbpRsuGYWaCNMMAqlsv5dUr2XX/s400/Family.jpg
(zleva Leslie, Gwendolyn, Gideon, Charlotte)
 Gwendolyn hraje Maria Ehrich, Gideona Jannis Niewöhner, Charlotte Laura Berlin a Leslie Jennifer Lotsi.
Režie se ujme Felix Fuchssteiner.

 Na oficiálních stránkách filmu jsou i rozhovory s těmito herci, napadlo mě, že až budu mít čas, tak je přeložím - napište prosím do komentářů, jestli byste o to měli zájem. Pokud si chcete přečíst rozhovory sami, mrkněte se na stránky www.rubinrot-der-film.de. Jsou zatím nejspíš jen provizorní, jinak doporučuju tuto fanstránku: die-edelstein-trilogie.blogspot.com. Do třetice se ještě hodně novinek objevuje na stránkách na facebooku - Liebe geht durch alle Zeiten. Na blogu se určitě občas nějaký ten článek s novinkami objeví! :) 

Otázka nakonec, jak jste spokojeni s obsazením? Upřímně, každý si nejspíš představuje hlavní postavy podle popisu trochu jinak... Já jsem celkem spokojená, i když Gideon v mé hlavě takhle nevypadá. :D

5 komentářů :

  1. Líbí se mi, že herci nevypadají "hollywoodsky", ke knížce jsem se zatím nedostala, takže nemůžu soudit, jak moc odpovídá jejich vzhled popisu. Maria Ehrich působí sympaticky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, že herci vypadají přirozeně. Maria se na Gwendolyn podle mě hodí skvěle a i další herci jsou fajn. Nakonec jsem si zvykla i na toho Gideona. :) Je dobře, že to opravdu natáčí Němci, příjde mi, že americké adaptace jsou právě hodně "vyumělkované".

      Vymazat
  2. Knihy jsem četla a moc se mi líbily ,nevíte někdo jestly bude film i v Česku? Jestli jo tak kdy? Už se strašně těším :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás v kinech film nebude, jestli vyjde aspoň na DVD, to nevím... Pokud umíš trochu německy, originální DVD vychází 30.září 2013.

      Vymazat
  3. Četla jsem všechny knihy a je zklamáním, že hezci moc nevypadají podle popisu.. :/

    OdpovědětVymazat