neděle 30. září 2012

Knižní přírůstky za září 2012

Měsíc září byl vcelku bohatý na knižní přírůstky. Mohly za to hlavně dvě události - za prvé zájezd do Británie se školou a za druhé akce v Luxoru při oslavě desátého výročí od otevření. Tady máte seznam nových knih:

Marina - Carlos Ruiz Zafón
Marcelo ve skutečném světě - Francisco X. Stork
My Now or Never Diary by Kelly Ann - Liz Rettig
I´d Tell You I Love You, But Then I´d Have To Kill You - Ally Carter
Tommy Sullivan is a Freak - Meg Cabot
Jméno hvězdy - Maureen Johnson

První dvě jsem si vybrala v Luxoru, další tři jsou z Anglie a z Walesu a poslední je z Levných knih.

Lepší pohled na obálky

Kniha, která mě hodně zaujala na Goodreads nejen svým dlouhým názvem a pěknou obálkou.
Škola pro náctileté špiónky? To zní víc jak lákavě...
Meg Cabot. Musím ještě něco dodávat?!
Druhý díl Deníku mé zoufalé lásky, který u nás vyšel. Zrovna knihu čtu a je vážně skvělá!
Recenze na knihu jsou velmi dobré, nemluvě o krásné obálce.
5) Marina
Miluju Španělsko, miluju Barcelonu. Snad se mi zalíbí i tato tajemná knížka.
Vůbec nevím, co od příběhu očekávat, ale anotace zní vážně dobře.

Jak jste na tom vy? Jaké nové krásky přibyly do vaší knihovničky?

5 komentářů :

  1. A že má My Now or Never Diary nádhernou obálku? :) Mě se strašně líbila lednová scéna u doktorky, to jsem se smála na celý byt :D A snad se ti bude líbit i Marina a kniha od Ally Carter s příliš dlouhým názvem :D Obě jsou vážně skvělé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta obálka je vážně pěkná, nechápu, jak u nás mohli první díl vydat s takovou divně splácanou obálkou! Kdyby mi máma první díl nekoupila někde ve slevě k Vánocům, nikdy bych se k ní nedostala a to by byla škoda. Já se smála včera u té scény, když jsou na dovolené a Alan zvedne telefon jejímu tátovi. :D Celkově mi příjde, že je ve druhém díle ještě víc vtipných scén než v prvním. Na Marinu i Ally Carter jsem dost zvědavá, jen u té "s příliš dlouhým názvem" se bojím těžší angličtiny, ale snad to zvládnu.

      Vymazat
  2. Pěkné. Láká mě Marina a Marcelo ve skutečném světě, tak uvidíme. Jinak já si pořídil Hellboye (komiks č.8 a Melouchy) a Čas žít, čas zabíjet.

    OdpovědětVymazat