úterý 10. července 2012

Letní songy roku 2012

Tentokrát článek, který se vůbec netýká knih, ale hudby. Právě jsem přijela z dovolené v Itálii a během ní jsem si oblíbila několik skvělých písniček. Poslechněte si, jaké písničky mám spojené s tímto létem... =)

Už podle názvu a klipu je jasné, že je to písnička na léto jak vyšitá... Ach jo, chci zpátky k moři! :(

Další úžasná písnička...nevím, co k ní ještě dodat, je prostě strašně příjemná.


Dalo mi docela práci tu písničku najít - celou dobu mi hrála v hlavě, ale vůbec jsem nevěděla, jak se jmenuje ani kdo ji zpívá. To se mi stává dost často, musim pak brouzdat všude po netu, než se k ní dopídim...

Miluju Marquess...sice si osobně myslím, že Vayamos Campaňeros je stále jejich nejlepší písnička a těžko se jim podaří ji překonat, ale mám ráda všechny jejich songy. Pro toto léto vydali jako hit Bienvenido. ((:


Toto už je trochu "starší" písnička (myšleno tak, že se hraje už delší dobu), ale vzpomněla jsem si na ni, protože ji hráli zrovna v Itálii na pláži a vážně se při ní dobře čvachtá v moři. :D

Snad jsem vás aspoň trochu letně naladila. Možná, že máte úplně jiný vkus a tyto písničky vám vůbec nic neříkají. Můžete ale klidně napsat do komentářů, jaké písničky právě teď posloucháte VY!

1 komentář :

  1. Drive by máme stejné :) taky ji pořád poslouchám.. a pak taky B.o.B - So good :)

    OdpovědětVymazat