pátek 8. června 2012

Pokračování mých oblíbených sérií

I v druhé půlce roku výjde mnoho knih, na které jsem hodně zvědavá a jsou už na mém nákupním seznamu. Má vyjít hned několik pokračování k mým oblíbeným sériím, kterých se už nemůžu dočkat. Tady máte jen několik příkladů pokračování knih, které jsou pro mě osobně nejočekávanější...

Runaway (Airhead, #3) Na útěku - Meg Cabot
  Asi už víte, že se Meg Cabot stala mojí nejoblíbenější spisovatelkou. Právě čtu poslední díl Mediátora a nemám slov... Je jen málo knih, které si dokážu tak moc užít. Je jen málo knih, které ve mě vyvolávají takové pocity, emoce. Neříkám, že všechny knížky od Meg jsou takové, ale týká se to hlavně Mediátora a právě sérii Supermodelka. V kůži supermodelky, jak už jsem někde psala, byla vůbec moje první kniha od Meg a mně naprosto vyrazila dech. A po druhém díle, který jsem přečetla hned vzápětí, jsem měla pocit, že se třetího dílu snad neočkám. Potřebovala jsem ho HNED! Nakonec se ho dočkáme snad v srpnu tohoto roku. Jsem strašně moc zvědavá, jak to všechno dopadne, jelikož po druhém díle je to všechno pořádně zamotané. Doufám, že dost prostoru dostanou i mé oblíbené vedlejší postavy, na kterých mi záleží...

Demonglass (Hex Hall, #2) Démon z Hex Hall - Rachel Hawkins
Tato kniha původně měla vyjít v červnu, poté to přesunuli na červenec a teď jsem zas slyšela něco o srpnu, takže vlastně ani nevím, kdy to má vyjít. Jedná se o pokračování Čarodějnice z Hex Hall a já jsem opět napnutá jak kšandy, jak bude příběh pokračovat! První díl se mi hodně líbil a i po všem, co se tam stalo, mám pořád ráda Archera, tak jsem vážně dost zvědavá, co s ním bude dál... A samozřejmě se opět těším na Sophie a její hlášky. Třetí díl měl původně vyjít v září, ale prý bude až příští rok, což mě dost mrzí...

Fool's Silver (Mortal Kiss, #2) Fool´s Silver - Alice Moss
 Další kniha, která měla vyjít v červnu, ale byla přesunuta až na září. Je to druhý díl Smrtícího polibku. Z první dílu jsem zezačátku nebyla zas až tak nadšená, ale druhá část knížky se mi hodně líbila a tak čekám, že by druhý díl mohl pokračovat ve stejném duchu a že by už autorka nemusela chodit dlouho kolem horké kaše jako v prvním díle a mohlo by to být napínavé hned odzačátku. Snad nevkládám do pokračování plané naděje! Pokud to bude aspoň takové, jako první díl, budu spokojená, ale čekám od toho trochu víc...

Další série, od kterých výjdou další díly:
Insurgent (Divergent, #2)Saphirblau (Edelstein Trilogie, #2) 
Divergenci i Rudou jako rubín mám doma, ale zatím jsem ani jednu z knížek nečetla, takže nevím, co očekávat od pokračování. Ale doufám, že obě knihy budou natolik zajímavé, aby mi stálo za to si druhé díly obou sérií pořídit! 

To už jsou asi všechny série, které mám v současné době rozečtené a jejich pokračování mají vyjít v tomto roce. Když teda počítám jen ty nejočekávanější, které chci mít ve své knihovničce. 

Na pokračování kterých sérií se těšíte vy?! =)

4 komentáře :

  1. V kůži supermodelky jsem mohla mít ani ne za 100,- Kč, ale nějak jsem váhala a teď mě to štve, když říkáš, že je to super :)
    A na pokračování Hex Hall a Smrtícího polibku se nemůžu dočkat. Už abych je měla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V kůži supermodelky jsem měla původně půjčenou z knihovny, ale nakonec jsem si ji koupila, protože jsem chtěla mít doma vlastní a přečíst si ji časem znovu. A sehnala jsem ji jen za 79 Kč v Luxoru ve výprodeji, z čehož jsem měla velkou radost. Je to trochu jiné než Mediátor, ale řekla bych, že je to společně právě s Mediátorem to nejlepší, co Meg napsala (aspoň z těch knih pro teens). Teda zatím jsem toho nečetla od ní tolik, abych to mohla úplně posoudit, ale i podle hodnocení jiných a tak... Akorát je to trochu "sci-fi", z čehož jsem zezačátku byla dost skeptická, protože jsem Meg ještě neznala, ale nakonec to bylo vážně skvělý, napínavý. Jedna z mých nejoblíbenějších knih vůbec! Hodně mě to chytlo.

      Vymazat
  2. V kůži super modelky bych si ráda přečetla ;) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to zkus, pokud se ti líbí knihy od Meg, tak by tě to nemělo zklamat! :)

      Vymazat